Best Marketingi asutaja Hando Sinisalu: "2010. aasta "tegijad" turundajad on need, kel on õnnestunud segases masu-järgses majanduskliimas oma turuosa kasvatada. Eriti põnevad on konkurentsitihedad sektorid nagu pangandus, telekom, toiduainetetööstus ja jaekaubandus. Teiseks tahaks tunnustada neid, kel on olnud julgust eksperimenteerida sotsiaalmeedias. Nad on teinud tänuväärset rajaleidja tööd kõigi Eesti turundajate jaoks. Eks hiljem ole teistel juba lihtsam pioneeride vigadest ja edulugudest õppida."
Sky Media müügidirektor Heiki Abel: "Raske oli aru saada neist, kes läksid trummipõrina saatel kaasa Ausa Hinnastamise kampaania odava populaarsusega. Veelgi raskem on mõista kütusefirmade ühes taktis - ERSO on selle kõrval poisike! - hinnakõigutamisi ja rõõmusõnumeid “pühadeks lasime alla” ja siis vaikselt topelt otsa! Kumbki ei tundu siiras."
Loe, mida arvasid ja keda tõstsid 2010. aastat meenutades esile Heiki Abel (Sky Media), Epp-Kristiina Keerov (Neticom RE), Patrik Kupenko (MediaCom), Joel Volkov (Der Tank), Rain Väät (Äripäev), Marko Saue (Goal), Silver Hage (IVY), Hando Sinisalu (Best Marketing) ja Paavo Pilv (Brilliant). |