Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Liviko pakub noortele uudset võimalust QR-koodi abil Starteri kampaaniaga liituda

27.05.2009
Liviko koostöös reklaamiagentuuriga Baltic FCB annab energiajoogi Starter selleaastases müügikampaanias noortele uudse võimaluse kampaaniasse registreerimiseks, nimelt QR-koodi abil. QR-kood on Jaapanis välja töötatud maatrikskood, millesse saab peita erinevat infot ning seda mobiiltelefoni abil lahti kodeerida ehk lugeda. Koodi lugemiseks on vajalik mobiiltelefon, millel on fotoaparaat. Starteri veebilehe külastatvus on tänu uuele kampaaniale tõusnud rekordilisele tasemele – 4000 inimest päevas ning kuigi kampaania alles kogub tuure, on Starteri müük tõusnud üle kahe korra. Kommenteerib EMT mobiilse meedia projektijuht Lauri Toomsalu.
loe lisaks
29.10.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
16.10.2024 Tehisintellekt: Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Tehisintellekt: Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow D...
14.10.2024 Tasuta pildid ja videod ärikasutuseks, 37 pildipanka+AI
Turunduses on visuaal tihti võtmekomponent ja selle aluseks on hea pildimaterjal. Pidev vajadus piltide järgi võib fotopanga kasutajal sadu ja […] The post Tasuta pildid ja videod ärikasutuseks, 37 pildipanka+AI appeared first on Dreamgrow Digital .
14.10.2024 Sisuturundus: kuidas luua sisu, mis toob tulemusi?
Enne kui hakkad klaverist mõtteid välja imema tasub endalt küsida, milleks sa üldse sisu lood? Ma jätan kõrvale kirjanikud, kunstnikud […] The post Sisuturundus: kuidas luua sisu, mis toob tulemusi? appeared first on Dreamgrow Digital .
26.09.2024 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […] The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .