Marit Kroon, Coca-Cola: "On kahetsusväärne, et raadioeetrisse jõuavad "punnitatud loovideed", kus 25 sekundit on täis halenaljakat "kohaliku näiteseltsi" etüüdi ja viimased 5 sekundit "asja", mille pärast eetriaega osteti."
Lauri Tikerpe, Taevas Ogilvy: "Kui tahad teada, kuivõrd võimekas üks copywriter sõnadega on, siis lase tal üks raadioreklaami tekst valmis kirjutada. Sest raadio peab näitama pilti! Kujundid peavad piitsutama kuulaja kujutlusvõimet ja looma kuulaja peas filmi."
Kas Eesti raadioreklaamid on head ja mõjusad, pilti näitavad ja naha alla tungivad? Best Marketing palus turunduse- ja reklaamispetsialistidel Bridgestone'i raadioreklaamide näitel Eesti raadioreklaami taseme kohta arvamust avaldada. Loe, mida arvasid Marit Kroon (Coca-Cola), Birjo Kiik (Idea), Lauri Tikerpe (Taevas), Kädi Kaasikmäe (Imagine), Annika Avikson (AD Angels), Veiko Anvelt (Orbital Vox) ja Arnis Jurgevics (Bridgestone Baltics). |