Läti saladuslik meteoriit osutus Tele2 kampaania teaseriks. 26. oktoobri öösel alla sadanud “meteoriit”, mis maailmas palju kõneainet põhjustas, osutus turundustrikiks. Tele2 Läti esinduse turundus- ja müügidirektor Jānis Spoģis teatas, et ettevõte omab Mazsalaca “meteoriidikraatriga” otsest seost ning et tegu on tõepoolest lavastusega. Samuti väitis Spoģis, et meediatrikiga soovis ettevõte tõmmata maailma tähelepanu Lätile uudisega, mis ei oleks seotud halva majandusliku olukorraga. Spoģis kinnitas ka, et Tele2 maksab kinni kõik kulud, mis riigiametitel seoses juhtunuga tekkisid. Facebookis kütab teema täna kirgi üles - on lätlaste trikist vaimustujaid ja lollitamise pärast solvujaid. Loe tsitaate Facebookis aset leidnud aruteludest ja avalda arvamust Best Marketingi blogis! |