Kuldmunal riisusid koore reklaamibüroo Utopia ja üritusturundusagentuur Broadline.events
30.05.2011
Reede, 27. mai õhtul KUMUs toimunud Kuldmuna rahvusliku reklaami- ja kommunikatsioonikonkursi galal selgusid Eesti aasta parimad reklaamid, üritusturundusteod, meedialahendused ja PR-projektid. Aasta Reklaamiagentuuri tiitli sai Utopia, Aasta Üritusturundusagentuuriks valiti Broadline.events. Aasta reklaamiklient 2011 tiitli pälvis Saku Õlletehas. Kokku anti 38 kategoorias välja 16 kulda, 24 hõbedat ja 29 pronksi.
ERAL-i presidendi Rein Iida sõnul oli eelmise aasta töödes näha standardlahenduse pitserit ning ta avaldas lootust, et turunduslahendite tase võtab käesoleval aastal Eestis sisse uue ja julgema loomingulise suuna.