Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Kuidas kasutada empaatilist mõminat müügitöös?

04.05.2012
Üks peamisi põhjusi, mis inimesi ostma paneb, on rahulolematus olemasolevaga. Enne müügipakkumise tegemist tuleb küsida, millega inimene rahul ei ole ja sellele vastata empaatilise mõminaga.
loe lisaks
26.09.2024 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […] The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .
21.09.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
04.09.2024 Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline?
Tahad, et su otsingutulemused liiguksid Googles ülespoole? Annan sulle ülevaate, kuidas kasutada meta kirjeldust (meta description) selleks, et oma lehega […] The post Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .