"Konkurents ei ole üheski muus tööstusharus sedavõrd olemuslikult äri sisusse imbunud kui reklaamis – nii agentuurisisestes protsessides, agentuuridevahelistes suhetes kui suhetes klientidega. Selline töömudel ei ole aga jätkusuutlik, kulutades rohkem energiat kui tagasi annab," kirjutab reklaamiagentuuri Dreamers juht Katrin Kull ja jätkab: "Agentuuridesisesed protsessid on orienteeritud konkurentsile: omavahel konkureerivad nii meeskonnad kui inimesed pideva ülesandega tõestada oma loovust. Ka disainer on oma ideede müügimees. Egoprobleemide igapäevane lahendamine mõõduvõtmise keskkonnas nõuab energiat. Nii ei ole vaja imestada stereotüübi üle, mis reklaamiinimese karjääri saatmas: hüperaktiivsest lihtsameelsest noortöötajast küüniliseks ülbikuks, kes maandab end mõnuainete abil."