Saku ROCKi sügiskampaania TABULA RAZA on jagatud kahte omavahel tihedalt seotud etappi. Esimeses faasis, mis kestab septembri algusest poole oktoobrini, kutsutakse tarbijaid www.rock.ee lehele, kus igaühel on võimalik disainida endale meelepärane 6-pakk. Kampaania teine osa on võidutööde eksponeerimine. Nimelt valib žürii välja 10 võidutööd, mis kõik koos autorite signatuuridega novembrikuus 6-pakkidel poodidesse jõuavad.
"Tänaseks on disainitud 8020 pakki, kampaanialehele on tehtud 108 140 unikaalset külastust ning kokku on lehte vaadatud 615 715 korda. Müüginumbrite osas võin öelda, et müük on 20% suurem kui ootasime-lootsime," rääkis kampaania senistest tulemustest ROCKi brändijuht Karin Golubev. |