Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

JWT Shanghai Wins Press Grand Prix for Samsonite Print Ad

22.06.2011

A print ad for Samsonite's Cosmolite suitcase, depicting a classical-style heaven-and-hell scene, has earned JWT Shanghai the Grand Prix in the 2011 Press Lions contest at Cannes.

     The point of the piece was to emphasize the product's durability. Thus, the ad shows first-class passengers enjoying a heavenly experience on an airplane, while the Samsonite luggage has a hellish time down in the cargo hold—but still emerges sparkling after its ordeal. See a larger image here.


The other Gold Lion winners in Press are:

• Euro RSCG Bangkok for Reckitt Benckiser
• Y&R Buenos Aires for Bayer
• Grabarz & Partner Hamburg for Volkswagen Nutzfahrzeuge
• Y&R Dubai for Harvey Nichols
• Ogilvy Malaysia Kuala Lumpur for Mattel
• Almap BBDO São Paulo for Billboard magazine
• DDB Argentina Buenos Aires for Volkswagen
• Leo Burnett Hong Kong for Greenpeace
• Scholz & Friends Berlin for Bund

loe lisaks
29.10.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
16.10.2024 Tehisintellekt: Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Tehisintellekt: Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow D...
14.10.2024 Tasuta pildid ja videod ärikasutuseks, 37 pildipanka+AI
Turunduses on visuaal tihti võtmekomponent ja selle aluseks on hea pildimaterjal. Pidev vajadus piltide järgi võib fotopanga kasutajal sadu ja […] The post Tasuta pildid ja videod ärikasutuseks, 37 pildipanka+AI appeared first on Dreamgrow Digital .
14.10.2024 Sisuturundus: kuidas luua sisu, mis toob tulemusi?
Enne kui hakkad klaverist mõtteid välja imema tasub endalt küsida, milleks sa üldse sisu lood? Ma jätan kõrvale kirjanikud, kunstnikud […] The post Sisuturundus: kuidas luua sisu, mis toob tulemusi? appeared first on Dreamgrow Digital .
26.09.2024 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […] The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .