Janno Siimar Golden Hammerist: ''Eestlased peaks konkursitööde vormistamisele rohkem rõhku panema''
15.06.2010
Identity jõudis ainsa Eesti agentuurina Golden Hammeril auhinnalisele hõbedasele kohale. Kokku pääses Eesti töödest finaali 4 tööd. Best Marketingiga jagasid Golden Hammer 2010 muljeid meediažürii liige Hanno Kindel (Media House), Interactive žürii liige Janno Siimar (Velvet), Creative žürii liige Madis Ots (Vatson) ja Golden Hammeril ettekandega esinenud Rando Rannus (smartAD).
Küsimusele "Mida konkursivõit agentuurile annab?" vastas Identity loovjuht Ionel Lehari: "Auhinnavõit annab eneseusku ja tõstab motivatsiooni. Osaleda tasub kasvõi adekvaatsema minapildi saavutamise nimel. Kui me ei viitsi isegi omavahel mõõtu võtta, siis pole ka mõtet kiunuda tööstuse madala renomee ja taseme üle."