Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Hearst Brand Campaign Is 'Unbound'

27.06.2011

Come Monday, Hearst Magazines will launch its latest “Unbound” campaign—but it’s not promoting any of its publications, like Cosmopolitan or Elle. Rather, the campaign seeks to promote the Hearst brand itself.

“We’re unleashing our brand DNA,” Michael Clinton, president for marketing and publishing director at Hearst Magazines, told The New York Times. “We said, OK, let’s step back, take a look at who we are and what Hearst Magazines now represents.”

The company has gone through a number of major changes as of late, from the acquisition of Lagardère to its purchase of the digital marketing agency iCrossing. And things aren’t slowing down. Clinton told the Times that the company is preparing to test HGTV Magazine and “e-commerce initiatives coming up this fall.”

In addition to print ads—which feature scannable QR codes—the campaign includes signs on taxicabs, digital ads, posters in the windows of the Hearst building, and a billboard in Times Square. The campaign was created internally with consulting work from Co Collective and will run through the end of the year.

loe lisaks
26.09.2024 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […] The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .
21.09.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
04.09.2024 Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline?
Tahad, et su otsingutulemused liiguksid Googles ülespoole? Annan sulle ülevaate, kuidas kasutada meta kirjeldust (meta description) selleks, et oma lehega […] The post Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow Digital .