Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Hea näide ristturundusest: Nordea ja A. Le Coq'i ühine Limpa pangakaardi kampaania

21.10.2009
Kampaania on nii Limonaadile kui Nordeale osutunud väga edukaks, Nordea Limpa pangakaardi taotlusi on esitatud mitmetes tuhandetes. Kampaania algusest kuni tänase päevani on kampaania veebisaiti külastatud üle 100 000 korra, neist unikaalseid külastamisi üle 53 000. Kommenteerib Maike Iida, Nordea Limpa pangakaardi projektijuht reklaamiagentuurist Taevas Ogilvy.
loe lisaks
09.03.2025 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
07.02.2025 Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis?
Ma olen sõitnud lumelauaga ca 18 aastat. Kui ma alustasin, siis oleksin võinud öelda, „EI! Lumelauaga ei saa sõita!“ See, […] The post Kas tehisintellekti areng on sulle tähtis? appeared first on Dreamgrow Digital .
21.12.2024 500 euroga turuliidriks?
Ma näen tihti päringuid, mille puhul küsija tahab väikese pingutusega saada erakordseid tulemusi. Nende teemade hulka kuuluvad internetiturundus valdkonnas järgmised: […] The post 500 euroga turuliidriks? appeared first on Dreamgrow Digital .
20.12.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .
19.12.2024 Persoona loomine: 38 küsimust intervjuu läbiviimiseks
Persoona on inimene, kellega sa läbi oma turunduse räägid. Persoona on üks konkreetne inimene, kellel on sugu, vanus, nägu ja […] The post Persoona loomine: 38 küsimust intervjuu läbiviimiseks appeared first on Dreamgrow Digital .