Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Google Searching For Display's Savior

12.07.2011

Poor display advertising. Search still dominates digital ad spending, in part because of the strong metrics a search campaign offers. Google wants to change that.

The search giant is attempting to bring better analysis to display, starting with YouTube, where a home page ad has the potential of 60 million impressions per day. In a new study, Google and Compete analyzed more than 300 “masthead” campaigns (those rich media display ads at the top of the video sharing site’s home page). Google’s in-house studio has tricked out the ads with opt-in features like “click for sound” and “click to continue,” making it easier to gauge engagement. 

The study found that users exposed to the rich media masthead ads were four times more likely to go to a brand’s website, search for it on Google, or watch its video on YouTube. Still, banner ad engagement hovers below 1 percent (rich media display ads are at 3 percent), and display ads are widely reviled.

And now social sites like Twitter and Facebook are offering more alternatives with higher engagement. Says Suzie Reider, national director of display sales for Google, “Display needs to move beyond advertising and into interacting.”

loe lisaks
26.09.2024 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […] The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .
21.09.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
04.09.2024 Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline?
Tahad, et su otsingutulemused liiguksid Googles ülespoole? Annan sulle ülevaate, kuidas kasutada meta kirjeldust (meta description) selleks, et oma lehega […] The post Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .