Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Glee Gum's Brand Bubble Grows

13.07.2011

Chances are you haven’t heard of Glee—no, not the TV show, the gum. In a segment dominated by chewmongers Wrigley (Doublemint) and Cadbury (Trident), a tiny brand like Glee, sold in 6,500 retail locations, nibbles on less than 1 percent market share.

That could change. Undeterred by its diminutive size, the Providence, R.I., gum maker just inked a deal with Community Foods, a major U.K. distributor, that will give Glee a foothold throughout Europe. “I can’t say that Wrigley is in any way aware of our existence,” says founder Deborah Schimberg. “But this deal will give us a presence in Europe, where sales of natural products are growing enormously.”

Unlike its big-wrapper rivals, Glee is still made with natural ingredients (in particular chicle, the tree sap that gives the gum its chew) that Europeans prefer. Glee also recently took a bite out of the sugar-free category with two new flavors, putting it in direct competition with the likes of Dentyne and Orbit.

None of this means Glee’s likely to bump Wrigley from the register rack any time soon, but its ambitions might at least give the big brands something to chew on.

loe lisaks
29.10.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
16.10.2024 Tehisintellekt: Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Tehisintellekt: Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow D...
14.10.2024 Sisuturundus: kuidas luua sisu, mis toob tulemusi?
Enne kui hakkad klaverist mõtteid välja imema tasub endalt küsida, milleks sa üldse sisu lood? Ma jätan kõrvale kirjanikud, kunstnikud […] The post Sisuturundus: kuidas luua sisu, mis toob tulemusi? appeared first on Dreamgrow Digital .
14.10.2024 Tasuta pildid ja videod ärikasutuseks, 37 pildipanka+AI
Turunduses on visuaal tihti võtmekomponent ja selle aluseks on hea pildimaterjal. Pidev vajadus piltide järgi võib fotopanga kasutajal sadu ja […] The post Tasuta pildid ja videod ärikasutuseks, 37 pildipanka+AI appeared first on Dreamgrow Digital .
26.09.2024 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […] The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .