Estraveli turundus- ja kommunikatsioonijuht Mari-Liis Rüütsalu rääkis Best Marketing Club'i kohtumisel, et 80% Estraveli turundustegevusest on e-turundus, põhjuseks selle kiirus ja mõõdetavus. Oma e-posti listile, kuhu kuulub rohkem kui 60 000 aadressi, saadab Estravel erinevate pakkumistega e-maile. Facebookis on Estravelil rohkem kui 28 700 fänni. Kõige populaarsemad teemad, mida inimesed Estraveli veebis otsivad, on lennuotsing ja eestisisesed sooduspakkumised. Igavene dilemma on muidugi lennupiletite puhul see, kas võtta soodne, aga ebamugavam või mugav, aga kallim lend. „Hind ei ole sugugi alati esimene argument, iseäranis ärireisijate jaoks, kes moodustavad 62% Estraveli klientidest,“ ütles Mari-Liis Rüütsalu. Loe edasi... |