Estonian Airi turundus- ja arendusdirektor: ''2012. aasta viib meid nullpunkti ja sealt edasi hakkame kasumit teenima''
17.06.2011
"Arendus on üks osa usaldusprotsessist, mida lennufirma müüb koos pankadega. Kui klient näeb meie kandikul kohviplekki, siis ta automaatselt arvab, et ka meie mootoreid ei hooldata. Usaldus on Estonian Airi turunduse ja PR-i oluline mõõdik," rääkis Estonian Airi arendus- ja turundusdirektor Gunnar Mägi 15. juunil toimunud Best Marketing Club'is.
Küsimusele "Mis on Estonian Airi eesmärk?" vastas Gunnar Mägi: "Soovime kasvada nii lennukite kui lendude arvu poolest ja toota omanikele dividende. Usun, ennustamata kütusehindade trende, et 2012. aasta viib meid nullpunkti ja sealt edasi hakkame kasumit teenima. Tupiktee ja perifeeria on iganenud terminid Eesti lennunduses.“