Estonian Air peatas poole pealt Cherry.ee kaudu tehtava müügikampaania selle ''ootamatut edu'' tõttu
14.12.2010
Estonian Air müüs täna Cherry.ee veebikeskkonna kaudu 1000-krooniseid kinkekaarte 600 krooni eest. Ostjate huvi 40 protsenti odavamat lennuhinda pakkuvate voucherite oli nii suur, et lennufirma otsustas poole pealt müügi lõpetada. Enne kampaania algust kinnitas Cherry Estonian Airiga lepingu, mis välistas voucherite piiramise kampaania käigus. Kahjuks tegi Estonian Air aga poole kampaania pealt teistsuguse otsuse. Vilja ei kandnud ka Cherry kõnelused lennufirma turundusosakonnaga ning Estonian Airi juhatuse esimehega. Otsusele järgnes voucheritest ilma jäänute pahameeletorm Facebookis.
See juhtum näib olevat selle aasta kõige huvitavam turundus-case. Mida arvate, miks selline asi juhtus ja millist mõju see Estonian Airi mainele avaldab? Mida oleks pidanud teisiti tegema? Avasime mõtestatud diskussiooni Best Marketingi blogis.