Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Enefiti sihtgrupp maailma suurima rahvaarvuga riigis Hiinas on 40-50 inimest

20.05.2011
Eesti Energia, mis tegutseb välisriikides Enefiti kaubamärgi all, on rahvusvaheline ettevõte peakontoriga Tallinnas – suured otsused ja turundusplaan tehakse siin. 2012. aastaks valmib Narvas uus Enefiti tehnoloogial põhinev õlitehas, millest saab maailma esimene arvestatav põlevkiviõli tootja, mis hakkab tootma 20 000 barrelit õli päevas. Maailmas ei ole ühtegi teist nii kaasaegset ja suuremahulist põlevkiviõli tootmise tehnoloogiat. Samas on maailma põlevkivivarud suuremad kui naftavarud ning nafta hind on tõusutrendis. Energiavaldkonnas on turundus väga uus asi. Eesti Energia hakkas Enefiti tehnoloogia positsioneerimisega tõsisemalt tegelema 2009. aastal. Sihtgrupi määratlemist alustati sõna otseses mõttes maailmakaarti vaadates. Jõuti arusaamisele, et sõltumata riigist on võimalikke sihtgruppe kaks: valitsused või põlevkiviressursi eraomanikud. Enefiti sihtrühmana kogu maailmas määratleti ca 400 inimest, neist 40-50 Hiinas. “Seega pole meil mõtet osta reklaami Times’i esikaanele,“ ütles Energia turundusdirektor Ranno Pajuri 18. mai Best Marketing Club hommikuseminaril. Loe edasi..
loe lisaks
26.09.2024 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […] The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .
21.09.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
04.09.2024 Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline?
Tahad, et su otsingutulemused liiguksid Googles ülespoole? Annan sulle ülevaate, kuidas kasutada meta kirjeldust (meta description) selleks, et oma lehega […] The post Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow Digital .