Igal aastal jõuavad Eestis turule tuhanded uued tooted ja brändid. Me teame, mis sellele tavapäraselt eelneb: lähteülesande- ja kampaaniaplaani koostamine, eelarve kinnitamine, briif reklaami- ja meediaagentuuridele, meediakanalite valik jne. See protsess on igale turundajale hästi tuttav. Teisisõnu on tegemist turundus- ja reklaamiülesande metoodilise lahendamisega, mille töökindlust ja toimivust on testitud aasta(kümne)id.
Sel suvel otsib Best Marketing praktikas tõestanud turundusprotsessile alternatiive. Meid huvitab, kui palju võimalusi ja ideid jääb realiseerimata põhjusel, et need ei tulnud kampaaniat planeerides projektimeeskonnale lihtsalt pähe? Kas traditsioonilisel moel kampaaniaplaane koostades võib olla tegemist juhustest ja rutiinist juhitud turundusega? Kas brändidevaheline infovahetus looks uusi võimalusi kõigile osapooltele ja aitaks suurendada kuluefektiivsust? Kuidas niisugust tulemuslikku infovahetust reaalselt toimima panna? Loe edasi.. |