Reedel, 19. märtsil jagati Tallinnas Nokia Kontserdimajas turunduskonverentsil Password 2010 Eesti olulisemaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2009 Grand Prix võitis SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!".
Aasta Sotsiaalkampaania 2009 tiitel läks kilekottide vastase kampaania "Killerkott" eest JCI GO kojale ja reklaamiagentuurile Rakett. Aasta turundusjuhiks valiti Rimi & Säästumarketi turundusjuht Evelin Mägioja. Aasta Meediategu 2009 Grand Prix läks Rimi "Hakkame käima!" eest Mediapool Vizeumile.
Suhtekorralduse Auhind 2010 võitjad jagunesid järgnevalt: parim avaliku sektori projekt: Tervise Arengu Instituudi kampaania “Palju sina jood?”, parim erasektori projekt: Solarise Keskuse turuletulek (KPMS & Partnerid), parim kolmanda sektori projekt: ISU 2010. aasta Euroopa Iluuisutamise Meistrivõistlused (Jugaste, Liiva & Seimann), parim sisekommunikatsiooni projekt: ÜhesHingamine (ERR).