Digitaalse meedia agentuurid ja e-turundusagentuurid - mida neist oodata?
22.05.2009
E-turundus on aktuaalne teema. Kui varem suhtuti digitaalsesse meediasse mõningase ettevaatuse või isegi inertsiga, siis nüüd otsitakse sissetallatud radade asemel uusi lahendusi ja huvi e-turunduse vastu on tõusnud. Mida enam teadvustavad turundajad e-turunduse võimalusi, seda rohkem tekib ka erinevaid ettevõtteid, kes selle valdkonna teenuseid pakuvad. Internetiga seonduvad inglisekeelsed terminid kohandatakse eesti keelde ja seega on meil nii veebiagentuure, e-turundusagentuure ja ka digitaalse meedia agentuure. Mis vahet neil on ja millise agentuuri poole peaks pöörduma, kui tahaks head e-turundust teha? Best Marketingi küsimustele vastab digitaalse meedia agentuuri ADM Interactive turundusjuht Katariina Täht.