Coca-Cola valis Kesk- ja Lõuna-Euroopa kampaaniate teostajaks McCann'i
15.12.2010
McCann-i reklaamiagentuuride kett hakkab töötama kõikide Coca-Cola globaalsete brändidega ning lokaliseerima rahvusvahelisi kampaaniaid 23 riigis. Agentuuride ülesanneteks jääb peamiselt tele-, väli- ja raadioreklaamide ning graafika kohandamine vastavalt oma turu vajadustele.
"Edu aluseks oli 23 eri riikides asuvate McCann-i kontorite ühine jõupingutus ja koostöö. Eestist osales pakkumise väljatöötamisel reklaamiagentuur Age McCann, mis tegeleb juba praegu The Coca-Company kampaaniate lokaliseerimisega Eestis, Lätis ning Leedus. Nüüd hakkab agentuur osalema ka Kesk- ja Lõuna-Euroopa ühtsete kampaaniate väljatöötamisel", teatas Age McCann'i projektijuht Helen Neitov.