Tänaseks viis kuud tegutsenud sotsiaalse ostukeskkonna edulugu on paljudele juba tuntud, kuid lisaks iseendale on Cherry uudse reklaami- ja müügikanalina tirinud rambivalgusesse ka sadu teenusepakkujaid. „Viimased kolm müügirekordit on olnud just söögikohtade pakkumised. Läinud nädalal müüsime Zebra kohviku vautšereid päevaga 1,3 miljoni krooni väärtuses ja 4307 tükki. Varasemad rekordid kuulusid SushiCatile ja New York Pizzale,“ ütles Cherry tegevjuht ja asutaja Priit Tomp. Lisaks lähevad hästi kaubaks ka ilu- ja spaateenused.
Alates käivitamisest maikuus on Cherry müünud üle 160 teenusepakkuja nimel ca 42 000 vautšerit, koguväärtusega 7,3 miljonit EEKi. Külastatavus püsib igapäevaselt 11 000 unikaalse külastaja kandis ning Facebookis on fännide arv ületanud 21 000.