Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Cannes Lions 2011 filmikategooria Grand Prix võitis Nike'i ''Write the Future''

27.06.2011
Nädalavahetusel lõppenud loovusfestivali Cannes Lions 2011 viimasel auhinnagalal jagati lõvisid reklaamfilmi ja reklaamikampaaniate kategooriates. Film Grand Prix läks Wieden+Kennedy Amsterdamile Nike'i "Write the Future" eest. Film Craft Grand Prix võitis Droga5 New York Pumale tehtud reklaami "After Hours Athletes" eest. Esimest korda jagati lõvisid ka uues kategoorias Creative Effectiveness, kus parimaks tunnistati Abbott Mead Vickers BBDO Londoni tehtud Walkers Crisps kampaania "Sandwich". Cannes Lions 2011 Titanium ehk kampaaniate kategoorias seekord Grand Prix'd välja ei antud, küll aga anti kaks kulda, millest ühe võitis DDB Stockholm Volkswageni kiiruskaamera loterii eest ja teise McCann Romania šokolaadikampaania "The American Rom" eest. Integrated Grand Prix võitis "Decode Jay-Z with Bing" eest Droga5 New York. Vaata võidutöid!
loe lisaks
26.09.2024 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […] The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .
21.09.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
04.09.2024 Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline?
Tahad, et su otsingutulemused liiguksid Googles ülespoole? Annan sulle ülevaate, kuidas kasutada meta kirjeldust (meta description) selleks, et oma lehega […] The post Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .