Cannes Lions 2011 filmikategooria Grand Prix võitis Nike'i ''Write the Future''
27.06.2011
Nädalavahetusel lõppenud loovusfestivali Cannes Lions 2011 viimasel auhinnagalal jagati lõvisid reklaamfilmi ja reklaamikampaaniate kategooriates. Film Grand Prix läks Wieden+Kennedy Amsterdamile Nike'i "Write the Future" eest. Film Craft Grand Prix võitis Droga5 New York Pumale tehtud reklaami "After Hours Athletes" eest.
Esimest korda jagati lõvisid ka uues kategoorias Creative Effectiveness, kus parimaks tunnistati Abbott Mead Vickers BBDO Londoni tehtud Walkers Crisps kampaania "Sandwich". Cannes Lions 2011 Titanium ehk kampaaniate kategoorias seekord Grand Prix'd välja ei antud, küll aga anti kaks kulda, millest ühe võitis DDB Stockholm Volkswageni kiiruskaamera loterii eest ja teise McCann Romania šokolaadikampaania "The American Rom" eest. Integrated Grand Prix võitis "Decode Jay-Z with Bing" eest Droga5 New York. Vaata võidutöid!