Brändingufirma Brand Manual tähistas 1. aprillil 2010 Rotermanni kvartalis oma esimest sünnipäeva. Õnnitlejaid oli kohale tulnud üle 80 - nii sõpru, kliente, koostööpartnereid kui teiste agentuuride esindajaid, teiste hulgas ka Best Marketing. Klikka siia ja vaata pilte Oot-Oot Lounge'is toimunud sünnipäevast!
Kuidas Brand Manualil esimene aasta läinud on? "Õnneks tasapisi hakkavad inimesed ümberringi aru saama, et hinnast olulisem on kvaliteet, et hea nõu maksab ning et seda on võimalik turult saada ja seda maksab kuulata. Sest masu pole olemas – on vaid suutmatus, tahtmatus, viitsimatus mõelda ja teha õigesti. Aeg, kus tegijatel oli piisavalt püssirohtu, et lasta 9 korda mööda ja siis ehk koba peale korra ka pihta, on lõpuks läbi saamas. 9 korda mõõda ja 1 kord lõika!" oli Kaarel Mikkin tuleviku suhtes optimistlikult meelestatud. |