Kõik Belgia reklaamiagentuurid osalevad nädalases virtuaalses streigis pitchide vastu, millesse kliendid kaasavad liiga palju agentuure. Belgia Kommunikatsiooniettevõtete Assotsiatsiooni reeglite järgi ei tohiks klient ühele pitchile ehk agentuuri valimise konkursile kutsuda rohkem kui 3 agentuuri, aga tavapäraseks on saanud, et kliendid eiravad seda reeglit ja teevad ettepaneku 10-le. Protesti märgiks on kõikide Belgia reklaamiagentuuride veebilehed nädal aega maas ja asemele pandud streiki selgitav tekst.
Eesti Reklaamiagentuuride Liit ei kirjuta ette, mitu agentuuri võib klient konkursile osalema kutsuda, küll aga on Best Marketingi kõrvu jõudnud mitmete Eesti agentuuride nurin teemal "konkursist osavõtuks tehtavate kulutuste hüvitamine agentuurile". Kui veel mõni aeg tagasi kompenseeriti agentuuridele mahukamate ja keerukamate konkursitööde ettevalmistamise kulud, siis täna seda enam eriti ei tehta. Tasuta pitch'e Eestis kommenteerib Velveti loovjuht Janno Siimar: "See on alatu viis kuidas rahaga kitsastel aegadel pumbata ideid meeleheitel inimestelt probleemi tegelikult süvendades".