Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Uudised

Aunt Jemima Brand Flips Into Television

28.06.2011

A successful social media push for Aunt Jemima Frozen Breakfast has inspired a traditional TV ad, the brand’s first in five years.

The online effort—the first of its kind for Aunt Jemima—revolves around a Facebook page, where consumers can download coupons, access recipes, post photos, and watch a video about the making of Aunt Jemima pancakes. Featured in the video are employees of parent company Pinnacle Foods, who also star in the TV spot, which broke yesterday. In fact, footage shot for online has been repurposed for TV, thereby slashing the cost of production.

Since launching in February, the Facebook page has attracted more than 96,000 fans and generated some 100,000 video views—modest numbers compared to top Internet efforts but big for the brand, given that it started from scratch. Also, Aunt Jemima’s broader campaign, which also included Twitter parties, banner ads, and a blogger breakfast, produced 4.5 million media impressions in just four months.

TV wasn’t part of the original plan. The online results convinced Pinnacle to step out onto a bigger stage, says Brandi Unchester, a senior brand manager. The spot will run on national networks in nine markets.

loe lisaks
26.09.2024 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna
E-poe loomine on muutunud kättesaadavaks igaühele ja e-kaubandus kogub kasvab jõudsalt. Viirusepuhang pani üha rohkem ettevõtjaid oma kaupu interneti kaudu […] The post 13 võtet, millega e-pood paremini müüma panna appeared first on Dreamgrow Digital .
21.09.2024 Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio
Olen siia kogunud oma Äripäeva raadio „Digiturunduse praktikum“ saates tehtud vestlused Eesti parimate digiturundajatega. Lisaks pikkinud mõne podcastid, milles ise […] The post Digiturunduse praktikum, internetiturunduse podcast ja raadio appeared first on Dreamgrow Dig...
04.09.2024 Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline?
Tahad, et su otsingutulemused liiguksid Googles ülespoole? Annan sulle ülevaate, kuidas kasutada meta kirjeldust (meta description) selleks, et oma lehega […] The post Kodulehe optimeerimine: miks on meta kirjeldus oluline? appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes
Generatiivne tehisintellekt (AI) nagu ChatGPT võimaldab saavutada märkimisväärselt paremaid tulemusi ilma lisatööjõudu värbamata. Selle asemel, et otsida ja koolitada uusi […] The post 3X paremad tulemused AI abil ettevõttes appeared first on Dreamgrow Digital .
29.08.2024 Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles?
Tehisintellekti kasutamine on tõusuteel. 2022 novembris avaldas OpenAI tasuta kasutamiseks tehisintellekti, mille taolist varem nähtud ei ole. Näitan sulle, kuidas […] The post Kuidas kasutada ChatGPT turunduses eesti keeles? appeared first on Dreamgrow Digital .