A. Le Coq kasutab reklaamis Eesti filmiklassikat ja loosib välja Madonna pileteid
10.06.2009
A. Le Coq kasutab Premiumi reklaamikampaanias tuttavaid stseene Eesti kultusfilmist "Viimne reliikvia" ning loosib välja 300 piletit selle suve superkontserdile Tallinna Lauluväljakul. "Tegemist A. Le Coq’i auhinnamänguga, mis ei ole suunatud otseselt Premiumi müügi tõstmisele, aga kuna A. Le Coq on Baltikumis toimuva ainsa Madonna kontserdi ainuesitleja ning piletid on kõik juba välja müüdud, tegime kampaania eesmärgiga premeerida oma tarbijaid," ütles A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik. Kuidas selline filmiklassika ja reklaamfilmi miksimine käib – kuidas lahendatakse autoriõiguste küsimused? Vastab Taevas Ogilvy loovjuht Jaanus Vahtra.