70% Hiina tarbijatest on valmis sotsiaalselt aktiivse brändi eest rohkem maksma
10.05.2010
25. - 28. aprillil 2010 kohtusid Pekingis rahvusvahelise reklaami- ja kommunikatsiooniagentuuride keti ICOM liikmed, teiste seas ka Eesti agentuur AD Angels. Best Marketingiga jagas ICOMi ülemaailmsel konverentsil kuuldut AD Angelsi juht Annika Avikson.
Uuringute kohaselt on 70% Hiina tarbijatest valmis sotsiaalselt aktiivse brändi eest rohkem maksma, 56% soovitaks seda oma sõbrale ning 41% eelistab sotsiaalset brändi. Ka on Hiinlased väga altid oma kogemusi teistega jagama. Huvitav on samal ajal see, et Facebook on tänaseni Hiinas keelatud.
Loe, millest rääkisid Hiinas toimunud ICOMi konverentsil Nokia online müügi- ja turundusjuht Chris Schaumann, konsultantsioonifirma Wolf Group Asia president David Wolf, AdAge Asia peatoimetaja Normandy Madden ja PR-agentuuri Edelman Beijing turundusjuht Christina Li.