Firmad
Pildid
Videod
Uudised
Tööpakkumised
Võlglased
Blogi
ava laiendatud otsing
sulge laiendatud otsing
Valdkonnad:
Reklaam
telereklaam
internetireklaam
raadioreklaam
alternatiivreklaam
välireklaam
reklaam led ektaanidel
huvitavad reklaamid
ebakvaliteetne reklaam
ajalehed ja ajakirjad
Täispuhutav reklaam
Trükised
trükiettevalmistus
reklaamvoldikud
plakatid
blanketid
ümbrikud
etiketid
tampotrükk
siiditrükk
kuumtrükk
pakendid
visiitkaardid
Välireklaam
reklaampinnad
reklaamtreilerid
reklaam taksodel
reklaam ühistranspordil
täispuhutav reklaam
välireklaamide hooldus
Tele - ja raadio
telereklaamide tootmine
raadioreklaamide tootmine
telereklaami müük
raadioreklaami müük
Kleebisreklaam
kleebised sõidukitele
põrandakleebised
etiketikleebised
fassaadikleebised
interjööri kleebised
shabloonid
kleebiste eemaldamine
Sildid-viidad
Eramaa sildid
majasildid
fassaadisildid
garderoobinumbrid
reklaamsildid
hoiatussildid
uksesildid
metallsildid
rinnasildid
majajuhid
tänavasildid
siltide kujundamine
suunaviidad
freesitud reklaam
Disain ja kujundus
fototeenused
reklaamide kujundamine
fotopangad
logo kujundamine
3D disain
pilditöötlus
nõukogude plakat
veebidisain
logo disain
Reklaamiagentuurid
loovagentuurid
meediaagentuurid
alternatiivmeediaagentuurid
trükiagentuurid
suhtekorraldusagentuurid
üritusturundusagentuurid
Internetiturundus
kodulehtede valmistamine
otsingumootori turundus
Reklaamkingitused
reklaamrõivad
helkurid
särkide trükk
tikkimine
Valgusreklaam
led reklaamid
neoonreklaamid
valgustähed
valguskastid
PVC bannerid ja lipud
PVC bannerid
lipud
mastilipud
rannalipud
reklaamkangad
Seadmed ja materjalid
printerid
laserlõikurid
kleebismaterjalid
Esitlusvahendid
roll-up
infostendid
Reklaamseinad
Muud reklaamiteenused
lamineerimine
reklaamide paigaldamine
reklaamkonstruktsioonid
freesimine
stantsimine
liiklusmärgid
graveerimine
reklaamtelgid
Reklaamtooted
piirdelindid
logoteip
----- asukoht -----
Harjumaa
Hiiumaa
Ida-Virumaa
Jõgevamaa
Järvamaa
Läänemaa
Lääne-Virumaa
Põlvamaa
Pärnumaa
Raplamaa
Saaremaa
Tartumaa
Valgamaa
Viljandimaa
Võrumaa
sulge laiendatud otsing
* Mitme valdkonna valmiseks hoidke all klaviatuuri Ctrl klahvi ning valige hiirega soovitud valdkonnad
Saada sõbrale
Lisa lemmikuks
Prindi
Registreeru kasutajaks
Unustasid salasõna
Kasulikud viited
Reklaamialased õigusaktid
Kasulikud veebilehed
Tehniline info
Blogid
ERÜ - reklaam.ee
Tööpõhimõtted
Saada huvitav reklaam
Kontakt
Reklaam
Clickit bogi, sissekandeid 2
Lisa oma blogi
Tulekul on AdWordsi eeskirjamuudatused, mis aitavad paremini kaitsta inimeste...
17.05.2011,
Clickit
AdWords peaks olema turvaline, õiglane ja usaldusväärne turg nii reklaamijatele kui ka inimestele, kes reklaamidel klikivad. Seetõttu keskendutakse paljudes AdWordsi eeskirjades läbipaistvusele ja kasutajate turvalisusele. 17. mail lisame praegustele AdWordsi eeskirjadele kolm nõuet, mis hõlmavad isikuandmete avalikustamist ja kasutamist. Need nõuded kehtivad kõikide riikide, sh Eesti jaoks! Kui teie saidil palutakse kasutajatel sisestada makse-, arveldus- või isikuandmeid , vaadake uued nõuded kindlasti üle ja tehke vajalikud muudatused, et vältida oma reklaamide peatamist: 1. Selge ja arusaadav märge andmete kasutamise kohta enne, kui külastajad oma isikuandmed ära saadavad Meie praeguste eeskirjade kohaselt peavad reklaamijad selgelt kirjeldama, kuidas nende kogutud isikuandmeid kasutatakse. Peagi lisandub ka nõue, et kirjeldus peab olema kergesti juurdepääsetav enne, kui saidi külastajad oma andmed ära saadavad. Seega enne kui kasutajad oma andmed sisestavad, peab olema selge, kuidas neid andmeid edaspidi kasutatakse. 2. Võimalus suhtlusest loobuda Isikuandmete kasutamise kirjelduses peate lisaks välja tooma ka selle, kuidas inimesed saavad tulevastest e-kirjadest, telefonikõnedest ja muust otsesuhtlusest loobuda. 3. SSL-ühenduse nõue makse- ning teatud arveldus- ja isikuandmete kogumisel Paljud veebisaidid kasutavad SSL-ühendusi, et krüpteerida tundlikku teavet, mis liigub teie brauseri ja nende serveri vahel. Kasutajate turvalisuse tagamiseks peavad AdWordsi eeskirjade kohaselt kõik reklaamijad makse- ning teatud arveldus- ja isikuandmete (nt pangakontode numbrid ja isikukoodid) kogumisel kasutama SSL-i. Täpsemat teavet leiate siit: Isiku- ja arveldusandmed, mida need eeskirjad hõlmavad SSL-ga alustamine Kõik AdWordsi eeskirjamuudatused leiate AdWordsi eeskirjamuudatuste logist. Allikas: Google AdWords Eesti
Alates maikuust puudub võimalus kasutada positsioonieelistust Google Adwordsis.
25.04.2011,
Clickit
Mai algusest alates ei saa AdWordsis positsioonieelistust enam kasutada. Kui kasutate positsioonieelistust, soovitame pakkumiste sujuva ülemineku tagamiseks deaktiveerida see funktsioon kampaaniates enne kõnealuse kuupäeva saabumist. Positsioonieelistuse keelamise juhised leiate meie abikeskusest . Edaspidi võite oma kontol märgata järgmisi muudatusi. Alates eelmisest nädalast, ei saa AdWordsi veebiliidese ega API abil, kampaaniates positsioonieelistuse funktsiooni aktiveerida. Positsioonieelistus toimib edasi kampaaniates, mis seda funktsiooni juba kasutavad, kui te aga lülitate ühes oma kampaaniatest positsioonieelistuse välja, pole teil võimalik seda uuesti sisse lülitada. Alates mai algusest alustame positsioonieelistuse deaktiveerimist kõigis kampaaniates, mis seda veel kasutavad. Pärast seda kui deaktiveerite positsioonieelistuse (kas käsitsi või funktsiooni kõrvaldamisel mai alguses), on nende kampaaniate käsitsi määratud maksimaalseteks CPC-pakkumisteks need pakkumised, mida positsioonieelistus viimati kasutas. Positsioonieelistus püüab teie pakkumisi suurendada või vähendada, et sihtida teie määratud positsioone. Seega peaks viimase positsioonieelistuse pakkumise kasutamine teie käsitsi määratud maksimaalse CPC vaikeväärtusena minimeerima teie liikluse häirimist. Enne seda kui deaktiveerite positsioonieelistuse, soovitame teil oma käsitsi pakkumised eksportida, laadides alla märksõnaaruande kõigist enne positsioonieelistuse sisselülitamist seatud pakkumises. See aruanne sisaldab märksõnataseme maksimaalseid CPC-pakkumisi, mis teil enne positsioonieelistamise kasutamist kasutusel olid. Millised on minu alternatiivid positsioonieelistusele? Positsioonieelistus oli oma aja ära elanud ja kindla positsiooni sihtimine ei pruugi olla kõige mõistlikum lahendus. Kui soovite sihtida konkreetseid reklaami keskmisi positsioone, soovitame teil esmalt lugeda seda blogipostitust meie peaökonomistilt Hal Varianilt , mis kirjutab vigadest, mida tehakse reklaami keskmise positsiooni sihtimisel. Kui olete blogipostituse läbi lugenud ja soovite siiski konkreetseid reklaami keskmisi positsioone sihtida, siis soovitame teil kasutada automatiseeritud reegleid . Selle funktsiooni abil saate määrata oma kampaania jaoks automatiseeritud reegli, mis muudab teie pakkumist, kui teie keskmine positsioon erineb teie sihtpositsioonist. Lisateavet selle funktsiooni kasutamise kohta leiate siit . Allikas: Google Adwords
E-maili saatmine
E-mail saadetud
Palun täida kõik väljad
Sinu nimi:
*
Sinu e-mail:
*
Saaja e-mail:
*
Pealkiri:
*
Kirja sisu:
*