Firmad
Pildid
Videod
Uudised
Tööpakkumised
Võlglased
Blogi
ava laiendatud otsing
sulge laiendatud otsing
Valdkonnad:
Reklaam
telereklaam
internetireklaam
raadioreklaam
alternatiivreklaam
välireklaam
reklaam led ektaanidel
huvitavad reklaamid
ebakvaliteetne reklaam
ajalehed ja ajakirjad
Täispuhutav reklaam
Trükised
trükiettevalmistus
reklaamvoldikud
plakatid
blanketid
ümbrikud
etiketid
tampotrükk
siiditrükk
kuumtrükk
pakendid
visiitkaardid
Välireklaam
reklaampinnad
reklaamtreilerid
reklaam taksodel
reklaam ühistranspordil
täispuhutav reklaam
välireklaamide hooldus
Tele - ja raadio
telereklaamide tootmine
raadioreklaamide tootmine
telereklaami müük
raadioreklaami müük
Kleebisreklaam
kleebised sõidukitele
põrandakleebised
etiketikleebised
fassaadikleebised
interjööri kleebised
shabloonid
kleebiste eemaldamine
Sildid-viidad
Eramaa sildid
majasildid
fassaadisildid
garderoobinumbrid
reklaamsildid
hoiatussildid
uksesildid
metallsildid
rinnasildid
majajuhid
tänavasildid
siltide kujundamine
suunaviidad
freesitud reklaam
Disain ja kujundus
fototeenused
reklaamide kujundamine
fotopangad
logo kujundamine
3D disain
pilditöötlus
nõukogude plakat
veebidisain
logo disain
Reklaamiagentuurid
loovagentuurid
meediaagentuurid
alternatiivmeediaagentuurid
trükiagentuurid
suhtekorraldusagentuurid
üritusturundusagentuurid
Internetiturundus
kodulehtede valmistamine
otsingumootori turundus
Reklaamkingitused
reklaamrõivad
helkurid
särkide trükk
tikkimine
Valgusreklaam
led reklaamid
neoonreklaamid
valgustähed
valguskastid
PVC bannerid ja lipud
PVC bannerid
lipud
mastilipud
rannalipud
reklaamkangad
Seadmed ja materjalid
printerid
laserlõikurid
kleebismaterjalid
Esitlusvahendid
roll-up
infostendid
Reklaamseinad
Muud reklaamiteenused
lamineerimine
reklaamide paigaldamine
reklaamkonstruktsioonid
freesimine
stantsimine
liiklusmärgid
graveerimine
reklaamtelgid
Reklaamtooted
piirdelindid
logoteip
----- asukoht -----
Harjumaa
Hiiumaa
Ida-Virumaa
Jõgevamaa
Järvamaa
Läänemaa
Lääne-Virumaa
Põlvamaa
Pärnumaa
Raplamaa
Saaremaa
Tartumaa
Valgamaa
Viljandimaa
Võrumaa
sulge laiendatud otsing
* Mitme valdkonna valmiseks hoidke all klaviatuuri Ctrl klahvi ning valige hiirega soovitud valdkonnad
Saada sõbrale
Lisa lemmikuks
Prindi
Registreeru kasutajaks
Unustasid salasõna
Kasulikud viited
Reklaamialased õigusaktid
Kasulikud veebilehed
Tehniline info
Blogid
ERÜ - reklaam.ee
Tööpõhimõtted
Saada huvitav reklaam
Kontakt
Reklaam
Edicy bogi, sissekandeid 103
Lisa oma blogi
1
2
3
4
5
6
Edicy teekonna lõpp. Elagu Voog!
08.06.2017,
Edicy
Head aega, Edicy! Edicy aeg on otsa saanud ja see on tegelikult hea uudis kõigile. Ütleme hüvasti vanadele kujundustele ja aegunud tööriistale — ja tervitame uudset järeltulijat, Voogu. Uus platvorm on olnud aktiivne juba 2014. aasta juulikuust, seega nüüd liitud juba mitmesajatuhande rõõmsa Voo kasutajaga sinagi. Kui olid kuni hiljutiseni Edicy kasutaja, siis nüüd on sul hea võimalus endale uus, mobiilisõbralik kujundus valida ning kogeda kuidas lohistamissüsteemil veebilehte ehitada saab. Kõik Edicy tasuta paketid sulguvad esimesel septembril — seni on aega spetsiaalse allahindlusega Voo tasulisele paketile üle tulla. Mis on Voog? See on tööriist, millega saab luua ilusaid, disainitud veebilehti. Voog on kasutajakeskne — seda on imelihtne kasutada ning see hoolitseb tehnilise poole eest ise, seega lõppkasutaja on vaba kõiksugu seadistamisest. Natukene taustalugu — me oleme ehitanud nii veebilehti, brändinud firmasid ning arendanud veebitööriistu viimased viistest aastat. Voog on selle kogemuse tulem . Mis eristab Voogu konkurentidest? Esiteks — see on parim tööriist mitmekeelse veebilehe loomiseks . Kui pesitsed Euroopas, läheb sul kindlasti vaja vähemalt kahte keelt enda saidil, kui mitte kolme. Teiseks, Voog on ka arendajatele mõeldud tööriist . Nii agentuurid kui vabakutselised arendajad ehitavad iga päev Voogu saite ning kasutavat selleks täielikku APIt, avatud templiite ja andmebaase. Kolmandaks, meie lohistamise-süsteemil baseeruv e-pood on päriselt eriline . Voo e-poe platvorm erineb teistest teenusepakkujatest nii mitmelgi põhjusel: Lihtne alustada. Paari minutiga saad asuda oma tooteid müüma või annetusi vastu võtma — sõltuvalt sellest, mis on sinu veebiäri eesmärk. Samas on sul alati võimalus oma poodi edasi arendada ning alustada tuhandete toodete müümisega. Makseviisid. Oma uues veebipoes saad valida maksete vastuvõtmise meetodid, mis sulle kõige paremini sobivad — PayPal, krediitkaart ja internetipangad. Lisaboonusena on su klientidel võimalik ka arvega maksta. Müü üle maailma. Seadista endale sobivad tarneviisid (näiteks kiir- või tavapost) ning hinnasta need vastavalt piirkonnale. Või kui soovid, müü ainult koduturul. Samas võid müüa ka ilma kohaletoimetamiseta digitaalseid kaupu. Kõik on võimalik. Tellimuste haldamine. Veebipood saadab sulle automaatselt iga tellimuse kohta teavituse ning kliendile arve / kviitungi. Oma tellimusi saad hallata nii maksete kui ka tellimuste staatuse alusel. Lisaks kogu Voo võimekus. Veebipood on osa sinu Voo kodulehest, mitte iseseisev toode. See tähendab, et saad veebipoe ehitamisel rakendada kõiki Voo võimalusi, mille hulka kuulub ka täielik personaliseerimine disainerite ja arendajate poolt. Kokkuvõte Eelnevalt mainitu on ainult väikene osa sellest, mida saad Voo tööriistaga luua. Seega, me loodame, et kasutad võimalusi täiel rinnal ning et see kogemus meeldib sulle. Muide, oleme alati olemas kui sul tekib küsimusi või soovid meile tagasisidet jätta — saada lihtsalt e-mail aadressil support@voog.com .
Edicy teekonna lõpp. Elagu Voog!
08.06.2017,
Edicy
Head aega, Edicy! Edicy aeg on otsa saanud ja see on tegelikult hea uudis kõigile. Ütleme hüvasti vanadele kujundustele ja aegunud tööriistale — ja tervitame uudset järeltulijat, Voogu. Uus platvorm on olnud aktiivne juba 2014. aasta juulikuust, seega nüüd liitud juba mitmesajatuhande rõõmsa Voo kasutajaga sinagi. Kui olid kuni hiljutiseni Edicy kasutaja, siis nüüd on sul hea võimalus endale uus, mobiilisõbralik kujundus valida ning kogeda kuidas lohistamissüsteemil veebilehte ehitada saab. Kõik Edicy tasuta paketid sulguvad esimesel septembril — seni on aega spetsiaalse allahindlusega Voo tasulisele paketile üle tulla. Mis on Voog? See on tööriist, millega saab luua ilusaid, disainitud veebilehti. Voog on kasutajakeskne — seda on imelihtne kasutada ning see hoolitseb tehnilise poole eest ise, seega lõppkasutaja on vaba kõiksugu seadistamisest. Natukene taustalugu — me oleme ehitanud nii veebilehti, brändinud firmasid ning arendanud veebitööriistu viimased viistest aastat. Voog on selle kogemuse tulem . Mis eristab Voogu konkurentidest? Esiteks — see on parim tööriist mitmekeelse veebilehe loomiseks . Kui pesitsed Euroopas, läheb sul kindlasti vaja vähemalt kahte keelt enda saidil, kui mitte kolme. Teiseks, Voog on ka arendajatele mõeldud tööriist . Nii agentuurid kui vabakutselised arendajad ehitavad iga päev Voogu saite ning kasutavat selleks täielikku APIt, avatud templiite ja andmebaase. Kolmandaks, meie lohistamise-süsteemil baseeruv e-pood on päriselt eriline . Voo e-poe platvorm erineb teistest teenusepakkujatest nii mitmelgi põhjusel: Lihtne alustada. Paari minutiga saad asuda oma tooteid müüma või annetusi vastu võtma — sõltuvalt sellest, mis on sinu veebiäri eesmärk. Samas on sul alati võimalus oma poodi edasi arendada ning alustada tuhandete toodete müümisega. Makseviisid. Oma uues veebipoes saad valida maksete vastuvõtmise meetodid, mis sulle kõige paremini sobivad — PayPal, krediitkaart ja internetipangad. Lisaboonusena on su klientidel võimalik ka arvega maksta. Müü üle maailma. Seadista endale sobivad tarneviisid (näiteks kiir- või tavapost) ning hinnasta need vastavalt piirkonnale. Või kui soovid, müü ainult koduturul. Samas võid müüa ka ilma kohaletoimetamiseta digitaalseid kaupu. Kõik on võimalik. Tellimuste haldamine. Veebipood saadab sulle automaatselt iga tellimuse kohta teavituse ning kliendile arve / kviitungi. Oma tellimusi saad hallata nii maksete kui ka tellimuste staatuse alusel. Lisaks kogu Voo võimekus. Veebipood on osa sinu Voo kodulehest, mitte iseseisev toode. See tähendab, et saad veebipoe ehitamisel rakendada kõiki Voo võimalusi, mille hulka kuulub ka täielik personaliseerimine disainerite ja arendajate poolt. Kokkuvõte Eelnevalt mainitu on ainult väikene osa sellest, mida saad Voo tööriistaga luua. Seega, me loodame, et kasutad võimalusi täiel rinnal ning et see kogemus meeldib sulle. Muide, oleme alati olemas kui sul tekib küsimusi või soovid meile tagasisidet jätta — saada lihtsalt e-mail aadressil support@voog.com .
Uued ja kiiremad serverid
16.09.2014,
Edicy
Selle suve suurim uudis meilt oli see, et Edicyst on saamas Voog — sama toote täielikult uuendatud, võimsam versioon. Paljud teie hulgast on juba Voo peale liikunud, ülejäänud järgnevad peagi — siis, kui oleme kasutajakogemuse peenhäälestanud ja Voo beta-versioonist välja toonud. Teine oluline teadaanne puudutab meie serveriteenust. Kolisime uue, kiirema ja töökindlama serveriteenuse pakkuja juurde. Seetõttu vahetusid ka meie IP-aadressid. Kujutle neid kui serverite maailma postiindekse. Vahetasime tegelikult ära kogu masinavärgi Edicy all. Uued serverid on kiiremad ja paremini optimeeritud, tehnoloogilise poole haldamise — ning sinu südamerahuga — tegeleb suurem meeskond kui varem. Muudatuste viimaseks sammuks saabki olema üleminek Voole , Edicy uuendatud versioonile. Need, kes on oma saidile domeeni mõnest teisest teenusest importinud (ehk selle siia suunanud), peavad nüüd uueks IP-aadressiks määrama 85.222.234.11 . Antud muudatus tuleb teha sinu domeeni nimerserverite haldaja juures, kelleks tavapäraselt on registripidaja. Vanad seadistused töötavad kuni 1. detsembrini 2014 . Seega palume antud muudatus teha ära kindlasti enne seda. Kui sa ei tea, kus seda muudatust teha, siis võta meiega julgelt ühendust aadressil support@edicy.com ja aitame su kiiresti joonele.
Uued ja kiiremad serverid
16.09.2014,
Edicy
Selle suve suurim uudis meilt oli see, et Edicyst on saamas Voog — sama toote täielikult uuendatud, võimsam versioon. Paljud teie hulgast on juba Voo peale liikunud, ülejäänud järgnevad peagi — siis, kui oleme kasutajakogemuse peenhäälestanud ja Voo beta-versioonist välja toonud. Teine oluline teadaanne puudutab meie serveriteenust. Kolisime uue, kiirema ja töökindlama serveriteenuse pakkuja juurde. Seetõttu vahetusid ka meie IP-aadressid. Kujutle neid kui serverite maailma postiindekse. Vahetasime tegelikult ära kogu masinavärgi Edicy all. Uued serverid on kiiremad ja paremini optimeeritud, tehnoloogilise poole haldamise — ning sinu südamerahuga — tegeleb suurem meeskond kui varem. Muudatuste viimaseks sammuks saabki olema üleminek Voole , Edicy uuendatud versioonile. Need, kes on oma saidile domeeni mõnest teisest teenusest importinud (ehk selle siia suunanud), peavad nüüd uueks IP-aadressiks määrama 85.222.234.11 . Antud muudatus tuleb teha sinu domeeni nimerserverite haldaja juures, kelleks tavapäraselt on registripidaja. Vanad seadistused töötavad kuni 1. detsembrini 2014 . Seega palume antud muudatus teha ära kindlasti enne seda. Kui sa ei tea, kus seda muudatust teha, siis võta meiega julgelt ühendust aadressil support@edicy.com ja aitame su kiiresti joonele.
Edicy edasimüüja kogemus: Veebimajutus.
17.03.2014,
Edicy
Möödunud aasta sügisel panid Edicy ja Veebimajutus seljad kokku , et kliendid saaksid kõik veebindusega seotud teenused võtta mugavalt ja lihtsalt ühest kohast. Pärast pooleaastast koostööd võime öelda, et kliendid on rahul – Edicy teenust kasutab nüüdseks mitusada uut kasutajat. Uurimaks, kuidas on koostöö sujunud Veebimajutuse poolel, rääkisime Edicy edasimüümisest Veebimajutuse juhatuse liikme Margus Merilaiga. Olete üks Eesti hostinguturu liidritest ning keskendute seega domeenide pakkumisele. Kuidas siis jõudsite veebilehtede pakkumise juurde? Veebimajutus.ee ei ole küll Eestis turuliider, kuid tõusime käesoleva aasta alguses just teisele kohale :) Oleme juba mitmed aastad pakkunud oma klientidele kodulehe isetegemise võimalust, mis sai alguse klientide huvist lihtsa ja tasuta kodulehe vastu. Meie koostöö Edicy'ga sai aga alguses sellest, et soovisime leida seni aastaid kasutusel olnud kodulehe isetegemise tarkvarale paremat alternatiivi. Soovisime leida lahendust, mis käib ajaga kaasas ning on lihtne kasutada. Veebilehtede valmistamise teenuseid ja programme on mitmeid – Wordpress, Joomla, Squarespace ja paljud teised. Miks valisite siiski Edicy? Lõpliku eelistuse ja valiku teevad meie kliendid. Kõik kes tahavad Wordpressi, saavad selle endale paigaldada sama lihtsalt (kõigest mõne klikiga) nagu ka Edicy. Suures plaanis jagunevad meie Wordpressi ja Edicy kasutajad kahte leeri: IT-teadlikumad, kes soovivad rohkem nö “kättpidi sees olla”, valivad Wordpressi; kes soovivad aga väiksemate pingutustega heale tulemusele jõuda, valivad Edicy. Kuidas toimus teenuse integreerimine? Mis sammud ja lahendused sealjuures kõige keerulisemaks osutusid? Integreerimine üle API ei valmistanud meile probleeme ning midagi otseselt keeruliseks ei osutunud. Küll tuli teha aga ka oma soovides järelandmisi, mis on valmistarkvara integreerimise puhul igati loogiline. Edicy logo ja bränding on kasutajatele näha, kuid paljud edasimüüjad sooviksid neid mitte kasutada. Kas see ei olnud teie jaoks oluline või on Edicy bränding teile hoopis kasulik? Teiste edasimüüjate kohta ma ei oska öelda, kuid meie ei proovi Edicy nime kuidagi varjata ning pigem on see ikka meile kasuks tulnud. Kõike ei pea ise tegema ning hea koostöö aitab meid kõiki veel parema teenuse pakkumiseni. Kui palju aega ja jõudu kulub teil igapäevaselt sellise teenuse pakkumisele? Kõik on meie puhul täisautomaatne. Klientidele pakutav Tee-ise-veeb terviklahendus, mis sisaldab Edicy teenust, majutust ja e-posti täisteenust, ei nõua meilt rohkem, kui muud veebimajutusteenused. Kas tänane olukord ja valitud teenus vastavad ootustele ja eemärkidele? Oleme tehtud valikuga igati rahul. Kindlasti saaksime mõlemalt poolt koostööd veelgi tõhustada ja kindlasti seda ka lähitulevikus teeme :) Olete Edicy teenust pakkunud üle poole aasta. Kas soovitaksite seda ka teistele? Mida peaks üks hea edasimüüja silmas pidama? Kui on soov oma klientidele või partneritele lihtsat alternatiivi pakkuda, siis on Edicy igatahes hea valik. Kuigi Edicy kasutajad saavad teenust ka üle API kasutada, siis hostingufirmad peaksid arvestama, et teenus ise ei ole open-source lahendusega ehk teatud aspektide puhul tuleb ka endal olla paindlikum.
Edicy edasimüüja kogemus: Veebimajutus.
17.03.2014,
Edicy
Möödunud aasta sügisel panid Edicy ja Veebimajutus seljad kokku , et kliendid saaksid kõik veebindusega seotud teenused võtta mugavalt ja lihtsalt ühest kohast. Pärast pooleaastast koostööd võime öelda, et kliendid on rahul – Edicy teenust kasutab nüüdseks mitusada uut kasutajat. Uurimaks, kuidas on koostöö sujunud Veebimajutuse poolel, rääkisime Edicy edasimüümisest Veebimajutuse juhatuse liikme Margus Merilaiga. Olete üks Eesti hostinguturu liidritest ning keskendute seega domeenide pakkumisele. Kuidas siis jõudsite veebilehtede pakkumise juurde? Veebimajutus.ee ei ole küll Eestis turuliider, kuid tõusime käesoleva aasta alguses just teisele kohale :) Oleme juba mitmed aastad pakkunud oma klientidele kodulehe isetegemise võimalust, mis sai alguse klientide huvist lihtsa ja tasuta kodulehe vastu. Meie koostöö Edicy'ga sai aga alguses sellest, et soovisime leida seni aastaid kasutusel olnud kodulehe isetegemise tarkvarale paremat alternatiivi. Soovisime leida lahendust, mis käib ajaga kaasas ning on lihtne kasutada. Veebilehtede valmistamise teenuseid ja programme on mitmeid – Wordpress, Joomla, Squarespace ja paljud teised. Miks valisite siiski Edicy? Lõpliku eelistuse ja valiku teevad meie kliendid. Kõik kes tahavad Wordpressi, saavad selle endale paigaldada sama lihtsalt (kõigest mõne klikiga) nagu ka Edicy. Suures plaanis jagunevad meie Wordpressi ja Edicy kasutajad kahte leeri: IT-teadlikumad, kes soovivad rohkem nö “kättpidi sees olla”, valivad Wordpressi; kes soovivad aga väiksemate pingutustega heale tulemusele jõuda, valivad Edicy. Kuidas toimus teenuse integreerimine? Mis sammud ja lahendused sealjuures kõige keerulisemaks osutusid? Integreerimine üle API ei valmistanud meile probleeme ning midagi otseselt keeruliseks ei osutunud. Küll tuli teha aga ka oma soovides järelandmisi, mis on valmistarkvara integreerimise puhul igati loogiline. Edicy logo ja bränding on kasutajatele näha, kuid paljud edasimüüjad sooviksid neid mitte kasutada. Kas see ei olnud teie jaoks oluline või on Edicy bränding teile hoopis kasulik? Teiste edasimüüjate kohta ma ei oska öelda, kuid meie ei proovi Edicy nime kuidagi varjata ning pigem on see ikka meile kasuks tulnud. Kõike ei pea ise tegema ning hea koostöö aitab meid kõiki veel parema teenuse pakkumiseni. Kui palju aega ja jõudu kulub teil igapäevaselt sellise teenuse pakkumisele? Kõik on meie puhul täisautomaatne. Klientidele pakutav Tee-ise-veeb terviklahendus, mis sisaldab Edicy teenust, majutust ja e-posti täisteenust, ei nõua meilt rohkem, kui muud veebimajutusteenused. Kas tänane olukord ja valitud teenus vastavad ootustele ja eemärkidele? Oleme tehtud valikuga igati rahul. Kindlasti saaksime mõlemalt poolt koostööd veelgi tõhustada ja kindlasti seda ka lähitulevikus teeme :) Olete Edicy teenust pakkunud üle poole aasta. Kas soovitaksite seda ka teistele? Mida peaks üks hea edasimüüja silmas pidama? Kui on soov oma klientidele või partneritele lihtsat alternatiivi pakkuda, siis on Edicy igatahes hea valik. Kuigi Edicy kasutajad saavad teenust ka üle API kasutada, siis hostingufirmad peaksid arvestama, et teenus ise ei ole open-source lahendusega ehk teatud aspektide puhul tuleb ka endal olla paindlikum.
Elus veeb ja topised
20.12.2013,
Edicy
Koduleht on suhtluskanal — mitte muuseum. Seega peab sait pidevalt uuenema, edasi arenema. Igapäevased tegevused peavad omakorda olema maksimaalselt lihtsad läbi viia. Kohe kui uuendus on vaevarikkam kui saapapaelte kinnipanek — või hullemgi veel, nõuab kolmandate inimeste füüsilist sekkumist — jäetakse töö tegemata ja koduleht vajub pulstunud topisena interneti hämarasse taganurka. Veebis ringi vaadates ja erinevaid teenuseid otsides satume me tihti lehtedele, mille sisu on vananenud, kontaktid aegunud või pole kõiki pakutavaid teenuseid ja tooteid üles pandud. Siin on harva tegemist leheomaniku laiskusega. Teemasse süüvides selgub enamasti, et saidiomanikul lihtsalt on keeruline muudatusi teha. Isiklik kogemus: Väikeettevõtjana võtsin ma kunagi esmalt kasutusele WordPressi, kuna teisi valikuid kuskilt ei paistnud. Tundus, et kõik saidid maailmas jooksevad WP peal. Sait sai üles kuid jäi ajapikku unarusse. Lehe haldus ja ülalpidamine – majutused, domeenid ja igasugu lisavidinate juurdepookimine oli suht tüütu. Versiooniuuendustest rääkimata. Ja seda kõike tavakasutaja seisukohast, kelle kirg ei ole tehnoloogiauuenduste sügavustes surfamine. 2008 leidsin ma pooljuhuslikult Edicy. Kogu saiti selle peale kolima sundis mind tõik, et töörista kasutus oli esimisesest sammust peale loogiline ja arusaadv. Kõik muudatused ja selleks vajalikud tööriistad olid varasemast tuttavad. Sellevõrra kahanes ka ebakindlustunne iga järgmise sammu ees. Kasutuskogemus oli tuttavlik – Word, Open Office ja TextEdit! Ei mingeid vahevaateid vaid kõik muudatused toimuvad otse lehel minu silme all. Iga tööriiataga kaasneb õpikurv. Viimast saab oluliselt lühendada varasemate osksute baasilt loodud assotsiatsioonide varal. Vaadates täna teemat arendajate ja disainerite seisukohalt, saan ma aru, miks paljud eelistavad kliendile saidi ülespanemisel WordPressi või ka omaloodud sisuhaldusi – mugavus! Saidi ülesseadmine ei tähenda õpikulu ja töö saab tellijale üle anda kiiresti. Aga arendaja ja lõppkasutaja mugavus ei ole alati kattuvad. Või olgem ausad. Enamasti ei ole nad kattuvad. Kui Sina arendajana näed, et sinu klient vajab hõlpsasti muudetavat saiti, siis paku talle selline tööriist või ehita sait nii et inimene iga kord ei tunneks enne lehe muutmist külma higi oma otsaesisel. Ku Sina tellijana näed, juba eos, et pakutav ületab sinu oskused, siis ütle see välja ja kindlasti on olemas sulle tasku- ja jõukohane lahendus. Suur hulk tavakasutajaid peab veebi ja kodulehe haldust siiani müstikaks, kuna üldine kasutuskogemus on tihti keeruline ja kohmakas. Puutudes kokku erinevate kasutajate ja arendajatetega näen ma valdkonna köögipoolt – tellija rahakott ja arendaja töötasu on kodulehe tellimisel pöördvõrdelises suhtes. Tellijal on raha vähe ja disainer ning arendaja hindab oma aega ning oskusi. Samas ei anna tellija endale tihti aru, et kiire ja odav lahendus ei pruugi seda olla pikas perspektiivis. Kas veebis olevate katkiste saitide, raisatud aja ja raha eest vastutavad nende omanikud või loojad? Ilmselt mõlemad. Üks pole osanud küsida ja teine pole taibanud lõppkasutajale mugavamat lahendust pakkuda. Ebamugavustunne toidab tavakasutajate seas müüti, et koduleht on tuumateadus ja kohutavalt keeruline ettevõtmine. Ei ole. Saage üle. Maailm on mitmekesisem ja seal on kohta erinevate oskustega inimestele. Loe lisaks: Oletused, disain ja segaduses kliendid Miks omal käel kodulehe majutamine ei ole hea mõte (Eng) Veebilehe ehitamise spikker Edicy - sobiv tööriist kõigile
Elus veeb ja topised
20.12.2013,
Edicy
Koduleht on suhtluskanal — mitte muuseum. Seega peab sait pidevalt uuenema, edasi arenema. Igapäevased tegevused peavad omakorda olema maksimaalselt lihtsad läbi viia. Kohe kui uuendus on vaevarikkam kui saapapaelte kinnipanek — või hullemgi veel, nõuab kolmandate inimeste füüsilist sekkumist — jäetakse töö tegemata ja koduleht vajub pulstunud topisena interneti hämarasse taganurka. Veebis ringi vaadates ja erinevaid teenuseid otsides satume me tihti lehtedele, mille sisu on vananenud, kontaktid aegunud või pole kõiki pakutavaid teenuseid ja tooteid üles pandud. Siin on harva tegemist leheomaniku laiskusega. Teemasse süüvides selgub enamasti, et saidiomanikul lihtsalt on keeruline muudatusi teha. Isiklik kogemus: Väikeettevõtjana võtsin ma kunagi esmalt kasutusele WordPressi, kuna teisi valikuid kuskilt ei paistnud. Tundus, et kõik saidid maailmas jooksevad WP peal. Sait sai üles kuid jäi ajapikku unarusse. Lehe haldus ja ülalpidamine – majutused, domeenid ja igasugu lisavidinate juurdepookimine oli suht tüütu. Versiooniuuendustest rääkimata. Ja seda kõike tavakasutaja seisukohast, kelle kirg ei ole tehnoloogiauuenduste sügavustes surfamine. 2008 leidsin ma pooljuhuslikult Edicy. Kogu saiti selle peale kolima sundis mind tõik, et töörista kasutus oli esimisesest sammust peale loogiline ja arusaadv. Kõik muudatused ja selleks vajalikud tööriistad olid varasemast tuttavad. Sellevõrra kahanes ka ebakindlustunne iga järgmise sammu ees. Kasutuskogemus oli tuttavlik – Word, Open Office ja TextEdit! Ei mingeid vahevaateid vaid kõik muudatused toimuvad otse lehel minu silme all. Iga tööriiataga kaasneb õpikurv. Viimast saab oluliselt lühendada varasemate osksute baasilt loodud assotsiatsioonide varal. Vaadates täna teemat arendajate ja disainerite seisukohalt, saan ma aru, miks paljud eelistavad kliendile saidi ülespanemisel WordPressi või ka omaloodud sisuhaldusi – mugavus! Saidi ülesseadmine ei tähenda õpikulu ja töö saab tellijale üle anda kiiresti. Aga arendaja ja lõppkasutaja mugavus ei ole alati kattuvad. Või olgem ausad. Enamasti ei ole nad kattuvad. Kui Sina arendajana näed, et sinu klient vajab hõlpsasti muudetavat saiti, siis paku talle selline tööriist või ehita sait nii et inimene iga kord ei tunneks enne lehe muutmist külma higi oma otsaesisel. Ku Sina tellijana näed, juba eos, et pakutav ületab sinu oskused, siis ütle see välja ja kindlasti on olemas sulle tasku- ja jõukohane lahendus. Suur hulk tavakasutajaid peab veebi ja kodulehe haldust siiani müstikaks, kuna üldine kasutuskogemus on tihti keeruline ja kohmakas. Puutudes kokku erinevate kasutajate ja arendajatetega näen ma valdkonna köögipoolt – tellija rahakott ja arendaja töötasu on kodulehe tellimisel pöördvõrdelises suhtes. Tellijal on raha vähe ja disainer ning arendaja hindab oma aega ning oskusi. Samas ei anna tellija endale tihti aru, et kiire ja odav lahendus ei pruugi seda olla pikas perspektiivis. Kas veebis olevate katkiste saitide, raisatud aja ja raha eest vastutavad nende omanikud või loojad? Ilmselt mõlemad. Üks pole osanud küsida ja teine pole taibanud lõppkasutajale mugavamat lahendust pakkuda. Ebamugavustunne toidab tavakasutajate seas müüti, et koduleht on tuumateadus ja kohutavalt keeruline ettevõtmine. Ei ole. Saage üle. Maailm on mitmekesisem ja seal on kohta erinevate oskustega inimestele. Loe lisaks: Oletused, disain ja segaduses kliendid Miks omal käel kodulehe majutamine ei ole hea mõte (Eng) Veebilehe ehitamise spikker Edicy - sobiv tööriist kõigile
Oletused, disain ja segaduses kliendid.
12.12.2013,
Edicy
Oletused Juhtusin hiljuti paari meie kasutajaga vestlema teemadel disain ja kasutajakogemus ning sealt jäi kummitama, et disainina käsitletakse pahatihti pilti ja vormistust – fassaadi kui soovite. See, kuidas kodulehe ja laiemalt toote või teenuse funktsionaalsus kujuneb ja lõppkasutajale rakendub, tavamõistes disaini alla ei loeta. Olin sellest tõdemusest üllatunud ja endas pettunud. Üllatunud, kuna disaini olemusest on viimastel aastatel kõikjal palju juttu olnud ja pettunud seetõttu, et ma ei olnud suutnud oma igapäevase tegevusega neid inimesi varem õigetele jälgedele suunata. Disain Niisiis! Disainist rääkides räägime me tervikust. Teadlikult juhitud protsessist, kus vorm tuleneb funktsioonist. Kodulehe puhul tervikust, kus lõppkasutajale nähtav tekstist, fotodest, värvidest või graafilistest detailidest koosnev lahendus suunab lehe külastaja kiiresti talle vajaliku infoni. Teisalt võimaldab hea disain lehe omanikuna teha muudatusi ja täiendusi lihtsalt ja mõistliku ajakuluga. Sobitudes sealjuures erinevatele seadmetele ja toimides kõigis veebilehtisejates ehk brauserites. Koduleht ei ole lihtsalt ilus pilt, mis suvalises kohas klikkides teeb “midagi” ja hea õnne korral juhib teid ka soovitud tulemini. Koduleht on terviklikult ja mugavalt struktureeritud info teie ettevõtte kohta, mis viiakse kiiresti lõppkasutajani läbi hea visuaalse lahenduse. Visuaalne lahendus ja teie teenuse või toote essents koorub aga koostööst disaineriga. Disain algab kogemusest, mille osaliseks saate esmasel kohtumisel disaineriga, ning päädib igapäevase kasutusmugavusega teie kodulehe kasutusel. Klient Sisuliselt on kodulehe tellimine võrreldav uue kingapaari, töötooli või ka auto ostmisega – king ei tohi hõõruda, toolil peab saama istuda ja lühikesteks linnasõitudeks ei ole mõistlik osta Hummerit. Disain tähendab ka kasutusmugavust, mis põhineb kodulehe sisuhaldussüsteemil. Sisuhaldustööriist peab võimaldama teil oma kodulehel käepärasel moel muudatusi teha – kodulehte ei saa ehitada nii, et tellija ei ole pidevalt selle juures ega katseta läbi pakutud lahendusi. Kaasaegsete tööriistadega ei ole igapäevane kodulehe haldus palju keerulisem, kui e-kirja saatmine või tekstidokumendi vormindamine. Igal endast lugupidaval veebibürool võiks olla lehtede ülesseadmiseks rohkem, kui üks tööriist varuks. Tellijana peate teie oma võimalustest teadlik olema. Kui teile valikuid ei tutvustata ega põhjendata, siis mõelge hästi järele, kas teile pakutakse parimat või kiireimat lahendust – kiireimat just veebibüroo ning mitte teie, kui tulevase omaniku ja lõppkasutaja seisukohast. Kui pakutu on ebamugav, peaks teie selle ka välja ütlema. Kindlasti leidub mõni parem inimese mõõtu lahendus. Segadus Pole olemas rumalaid küsimusi – küll aga on olemas rumalad vastused. M eistri tunneb ära kannatlikkusest ja rõõmust, millega ta oma töö olemust teile tutvustab. Kliendi ja tellijana on teil alati õigus piinlikkustundeta pöörduda teenuse või toote pakkuja poole detailides, mis jäävad selgusetuks. Seda alates võõrastest terminitest hinnapakkumises mille taga on keskmisest suuremad numbrid kuni lehe avalikustamisele eelneva viimase nupuvajutuseni. Jätate küsimused esitamata või lepite vastuse asemel iroonilise üleoleva kalambuuriga, leiate end hommikust hommikusse ärkamas päeva mida raamib "hõõruv king, valutav selg ja parkimiskohtade nappus". Kumulatiivsetest kuludest rääkimata.
Oletused, disain ja segaduses kliendid.
12.12.2013,
Edicy
Oletused Juhtusin hiljuti paari meie kasutajaga vestlema teemadel disain ja kasutajakogemus ning sealt jäi kummitama, et disainina käsitletakse pahatihti pilti ja vormistust – fassaadi kui soovite. See, kuidas kodulehe ja laiemalt toote või teenuse funktsionaalsus kujuneb ja lõppkasutajale rakendub, tavamõistes disaini alla ei loeta. Olin sellest tõdemusest üllatunud ja endas pettunud. Üllatunud, kuna disaini olemusest on viimastel aastatel kõikjal palju juttu olnud ja pettunud seetõttu, et ma ei olnud suutnud oma igapäevase tegevusega neid inimesi varem õigetele jälgedele suunata. Disain Niisiis! Disainist rääkides räägime me tervikust. Teadlikult juhitud protsessist, kus vorm tuleneb funktsioonist. Kodulehe puhul tervikust, kus lõppkasutajale nähtav tekstist, fotodest, värvidest või graafilistest detailidest koosnev lahendus suunab lehe külastaja kiiresti talle vajaliku infoni. Teisalt võimaldab hea disain lehe omanikuna teha muudatusi ja täiendusi lihtsalt ja mõistliku ajakuluga. Sobitudes sealjuures erinevatele seadmetele ja toimides kõigis veebilehtisejates ehk brauserites. Koduleht ei ole lihtsalt ilus pilt, mis suvalises kohas klikkides teeb “midagi” ja hea õnne korral juhib teid ka soovitud tulemini. Koduleht on terviklikult ja mugavalt struktureeritud info teie ettevõtte kohta, mis viiakse kiiresti lõppkasutajani läbi hea visuaalse lahenduse. Visuaalne lahendus ja teie teenuse või toote essents koorub aga koostööst disaineriga. Disain algab kogemusest, mille osaliseks saate esmasel kohtumisel disaineriga, ning päädib igapäevase kasutusmugavusega teie kodulehe kasutusel. Klient Sisuliselt on kodulehe tellimine võrreldav uue kingapaari, töötooli või ka auto ostmisega – king ei tohi hõõruda, toolil peab saama istuda ja lühikesteks linnasõitudeks ei ole mõistlik osta Hummerit. Disain tähendab ka kasutusmugavust, mis põhineb kodulehe sisuhaldussüsteemil. Sisuhaldustööriist peab võimaldama teil oma kodulehel käepärasel moel muudatusi teha – kodulehte ei saa ehitada nii, et tellija ei ole pidevalt selle juures ega katseta läbi pakutud lahendusi. Kaasaegsete tööriistadega ei ole igapäevane kodulehe haldus palju keerulisem, kui e-kirja saatmine või tekstidokumendi vormindamine. Igal endast lugupidaval veebibürool võiks olla lehtede ülesseadmiseks rohkem, kui üks tööriist varuks. Tellijana peate teie oma võimalustest teadlik olema. Kui teile valikuid ei tutvustata ega põhjendata, siis mõelge hästi järele, kas teile pakutakse parimat või kiireimat lahendust – kiireimat just veebibüroo ning mitte teie, kui tulevase omaniku ja lõppkasutaja seisukohast. Kui pakutu on ebamugav, peaks teie selle ka välja ütlema. Kindlasti leidub mõni parem inimese mõõtu lahendus. Segadus Pole olemas rumalaid küsimusi – küll aga on olemas rumalad vastused. M eistri tunneb ära kannatlikkusest ja rõõmust, millega ta oma töö olemust teile tutvustab. Kliendi ja tellijana on teil alati õigus piinlikkustundeta pöörduda teenuse või toote pakkuja poole detailides, mis jäävad selgusetuks. Seda alates võõrastest terminitest hinnapakkumises mille taga on keskmisest suuremad numbrid kuni lehe avalikustamisele eelneva viimase nupuvajutuseni. Jätate küsimused esitamata või lepite vastuse asemel iroonilise üleoleva kalambuuriga, leiate end hommikust hommikusse ärkamas päeva mida raamib "hõõruv king, valutav selg ja parkimiskohtade nappus". Kumulatiivsetest kuludest rääkimata.
8 "rätsepaülikonda" Edicy "kangast"
05.12.2013,
Edicy
Edicy lihtsus ei seisne ainult tavakasutajale suunatud valmislahendustes ja mugavas töökeskkonnas, vaid täisteenuses, mis kätkeb endas kõiki kodulehe haldamiseks vajalikke tööriistu majutusest ja sisuhaldusest kuni disainerile ja arendajale suunatud koodieditori ja teadmistebaasini – abivalmis kasutajatoest rääkimata. Seda, et meie töö selles vallas ei ole tuulde lennanud näitavad uued eripalgelised saidid Edicy kasvavas ökosüsteemis. salasõna.eu / omaasi.com / youroffice.ee – need kolm Velvet Digital Paper 'i sulest pärit lehte on internetiavarustel rippunud ligi aasta. Kõigi kolme saidi iseärasuseks on sisu paiknemine ühel põhilehel, kus blogi või toodete kuvamiseks on kasutatud Edicy kataloogitööriista võimalusi. Kõik lehed on ühtlasi optimeeritud mobiilile nii, et uue sisu sisestamine käib ühest kohast ja eraldi mobiilset veebi ehitatud ei ole. Mobiilile on optimeeritud ka kõik teised Edicyga valminud lehed. tallinnbicykleweek.ee / minuunistustepaev.ee – revolutsioonid ja evolutsioonid. Edicy juurde on kogunendu järjest rohkem rohujuure tasandilt kasvanud ja oma elukeskkonda ning samavõrra ka inimsõbralikku veebi panustavaid organisatsioone. Tallinna jalgrattanädal ja Minu unistuste päev on kahe kodanikualgatuse veebikodud, kus põhirõhk on toodud fotodele ja lühikestele selgetele sõnumitele. Selge sõnum ja haarav foto on alati mõjusamad, kui pikad tekstid ja seda eriti kodulehtedel. Fotode lisamine toimub läbi selleks loodud sisuala kuhu saab sisestada ka täpsustava sõnumi tekstina. filmmusic.ee / tab.ee / valgusbiennaal.ee lehtedelt leiab tee Eesti parimate heliloojate, ununema kippuva arhitektuuripärandi ja valguskunstnike loomingu juurde. Kõik kolm lehte oma äratuntava käekirjaga pärinevad AKU poiste töölaudadelt. Siin tasub pöörata tähelepanu teemade ja kategooriate ning filtreerimise võimalustele, mis aitavad autoreid ja sündmuseid leida teemade kaupa. Taaskord on abiks paindlik ja mitmekülgne kataloogitööriist. Viimase kolme lehe tehnilise poole on Edicy peal lahendanud Fraktal ja Newtime . Loe lisaks: Veebimajutus ja Elion asusid Edicy teenust pakkuma Kodulehe ehitamine netiteenuste abiga Veebilehe ehitamise spikker Edicy – sobiv suurus kõigile
8 "rätsepaülikonda" Edicy "kangast"
05.12.2013,
Edicy
Edicy lihtsus ei seisne ainult tavakasutajale suunatud valmislahendustes ja mugavas töökeskkonnas, vaid täisteenuses, mis kätkeb endas kõiki kodulehe haldamiseks vajalikke tööriistu majutusest ja sisuhaldusest kuni disainerile ja arendajale suunatud koodieditori ja teadmistebaasini – abivalmis kasutajatoest rääkimata. Seda, et meie töö selles vallas ei ole tuulde lennanud näitavad uued eripalgelised saidid Edicy kasvavas ökosüsteemis. salasõna.eu / omaasi.com / youroffice.ee – need kolm Velvet Digital Paper 'i sulest pärit lehte on internetiavarustel rippunud ligi aasta. Kõigi kolme saidi iseärasuseks on sisu paiknemine ühel põhilehel, kus blogi või toodete kuvamiseks on kasutatud Edicy kataloogitööriista võimalusi. Kõik lehed on ühtlasi optimeeritud mobiilile nii, et uue sisu sisestamine käib ühest kohast ja eraldi mobiilset veebi ehitatud ei ole. Mobiilile on optimeeritud ka kõik teised Edicyga valminud lehed. tallinnbicykleweek.ee / minuunistustepaev.ee – revolutsioonid ja evolutsioonid. Edicy juurde on kogunendu järjest rohkem rohujuure tasandilt kasvanud ja oma elukeskkonda ning samavõrra ka inimsõbralikku veebi panustavaid organisatsioone. Tallinna jalgrattanädal ja Minu unistuste päev on kahe kodanikualgatuse veebikodud, kus põhirõhk on toodud fotodele ja lühikestele selgetele sõnumitele. Selge sõnum ja haarav foto on alati mõjusamad, kui pikad tekstid ja seda eriti kodulehtedel. Fotode lisamine toimub läbi selleks loodud sisuala kuhu saab sisestada ka täpsustava sõnumi tekstina. filmmusic.ee / tab.ee / valgusbiennaal.ee lehtedelt leiab tee Eesti parimate heliloojate, ununema kippuva arhitektuuripärandi ja valguskunstnike loomingu juurde. Kõik kolm lehte oma äratuntava käekirjaga pärinevad AKU poiste töölaudadelt. Siin tasub pöörata tähelepanu teemade ja kategooriate ning filtreerimise võimalustele, mis aitavad autoreid ja sündmuseid leida teemade kaupa. Taaskord on abiks paindlik ja mitmekülgne kataloogitööriist. Viimase kolme lehe tehnilise poole on Edicy peal lahendanud Fraktal ja Newtime . Loe lisaks: Veebimajutus ja Elion asusid Edicy teenust pakkuma Kodulehe ehitamine netiteenuste abiga Veebilehe ehitamise spikker Edicy – sobiv suurus kõigile
Tule Edicysse tööle!
26.11.2013,
Edicy
Otsime oma 8-liikmelisse meeskonda Klienditoe spetsialisti, põhikohaga Tartus. Edicy on maailma lihtsaim tööriist kodulehtede ehitamiseks ja haldamiseks. Pärit siitsamast Eestist, oleme loonud impeeriumi, kus päike ei looju – meil on kümned tuhanded kasutajad pea 150st riigist. Töö kirjeldus Otsime inimest, kes nii meili kui telefoni teel suheldes hoolitseks meie kogukonna eest – jagaks vastuseid kasutajate küsimustele, hoiaks värskena FAQ sektsiooni, korraldaks tõlkeid, videoõpetuste valmistamist. Ootused kandidaadile Ladus inglise ja eesti keele oskus kõnes ja kirjas. Rõõmus, energiline lähenemine elule. Tähelepanelikkus, korrektsus. Orienteeritus eemärgile. Võime enda tegevusi ise hallata. Huvi tehnoloogia vastu. Võime hooti ajasurve all töötada. Valmisolek aidata kliente ka töövälisel ajal. Kasuks tuleb ka Vene keele oskus. Kogemused CSS-i ja HTML-iga. Kontakt Kandideerimiseks palume saata oma CV ja kaaskiri aadressil jobs@edicy.com . Lähem info: Teet Parts (746 0064).
Veebimajutus ja Elion asusid Edicy teenust pakkuma
20.11.2013,
Edicy
Enne Edicyt käis kodulehe tegemine nii — ostsid hostingufirmast tüki virtuaalset kinnisvara ja maksid patsiga poisile või veebifirmale hulga raha, et need sulle veebimootori ära seadistaksid ja saidile kujunduse külge paneksid. Pärast seda jäid sa üksi vastutama, et süsteem oleks uuendatud ja lõunamaa häkkerid eemal hoitud. See oli otsast lõpuni liig raskesti mõistetav, kulukas, aeglane ja sageli halbade tagajärgeega protsess, eriti väikeste ettevõtete ja ühingute jaoks ja just seepärast Edicyd ehitama hakkasimegi. Edicy aga ei asenda hostingu teisi olulisi teenuseid — näiteks emailindust. Et üksteise häid omadusi võimendada, asusime Veebimajutuse ja Elioniga koostööd tegema ja nad lisasid oma kümnetele tuhandetele klientidele võimaluse oma saite otse nende teenuse kaudu Edicy peale ehitada. Nii saavad lõppkasutajad võimaluse hoida kõik oma seotud veebiteenused ühes kohas, ühe arve peal ja suhelda ühe kasutajatoega. Esimeste kuude jooksul, mil me teenust katsetanud oleme, on saanud kinnitust lahenduse populaarsus kasutajate hulgas ning tänaseks liitub suur osa uutest Edicy kasutajatest Eestis juba Veebimajutuse ja Elioni kaudu.
Veebimajutus ja Elion asusid Edicy teenust pakkuma
20.11.2013,
Edicy
Enne Edicyt käis kodulehe tegemine nii — ostsid hostingufirmast tüki virtuaalset kinnisvara ja maksid patsiga poisile või veebifirmale hulga raha, et need sulle veebimootori ära seadistaksid ja saidile kujunduse külge paneksid. Pärast seda jäid sa üksi vastutama, et süsteem oleks uuendatud ja lõunamaa häkkerid eemal hoitud. See oli otsast lõpuni liig raskesti mõistetav, kulukas, aeglane ja sageli halbade tagajärgeega protsess, eriti väikeste ettevõtete ja ühingute jaoks ja just seepärast Edicyd ehitama hakkasimegi. Edicy aga ei asenda hostingu teisi olulisi teenuseid — näiteks emailindust. Et üksteise häid omadusi võimendada, asusime Veebimajutuse ja Elioniga koostööd tegema ja nad lisasid oma kümnetele tuhandetele klientidele võimaluse oma saite otse nende teenuse kaudu Edicy peale ehitada. Nii saavad lõppkasutajad võimaluse hoida kõik oma seotud veebiteenused ühes kohas, ühe arve peal ja suhelda ühe kasutajatoega. Esimeste kuude jooksul, mil me teenust katsetanud oleme, on saanud kinnitust lahenduse populaarsus kasutajate hulgas ning tänaseks liitub suur osa uutest Edicy kasutajatest Eestis juba Veebimajutuse ja Elioni kaudu.
Räägi sõpradele Edicyst. Vastu saad meie pro teenused tasuta ning kaunima interneti
18.11.2013,
Edicy
Tegime äsja lisanduse, millega on imelihtne meie teenust sõbrale (või ka kolleegidele ning isegi kaugematele sugulastele) soovitada. Kui sõber klikib sinu saadetud kutsel ning tellib meie tasulise teenuse, rakendub talle 50% soodustus ning sina saad tänutäheks 6 kuud meie profiteenust, väärtusega 84€, tasuta. Tasuliste pakettidega saad näiteks kasutada Edicy saidi jaoks oma veebiaadressi ja lisada rohkem alamlehti. Ühelt poolt on see lihtsalt üks kampaaniakene, ja teisalt tänu nendele, kes meid soovitavad. Aga kolmandalt poolt on see üks isevärki missioon. Nii hoolitseme selle eest, et natuke rohkem lähikuudel loodavatest veebilehtedest näevad head välja ja on lihtsad kasutada nii arvuti kui mobiili kaudu. Ja kes siis seda ei tahaks? Logi sisse ja saada sõbrale kutse
Räägi sõpradele Edicyst. Vastu saad meie pro teenused tasuta ning kaunima interneti
18.11.2013,
Edicy
Tegime äsja lisanduse, millega on imelihtne meie teenust sõbrale (või ka kolleegidele ning isegi kaugematele sugulastele) soovitada. Kui sõber klikib sinu saadetud kutsel ning tellib meie tasulise teenuse, rakendub talle 50% soodustus ning sina saad tänutäheks 6 kuud meie profiteenust, väärtusega 84€, tasuta. Tasuliste pakettidega saad näiteks kasutada Edicy saidi jaoks oma veebiaadressi ja lisada rohkem alamlehti. Ühelt poolt on see lihtsalt üks kampaaniakene, ja teisalt tänu nendele, kes meid soovitavad. Aga kolmandalt poolt on see üks isevärki missioon. Nii hoolitseme selle eest, et natuke rohkem lähikuudel loodavatest veebilehtedest näevad head välja ja on lihtsad kasutada nii arvuti kui mobiili kaudu. Ja kes siis seda ei tahaks? Logi sisse ja saada sõbrale kutse
E-poe loomine Edicys
07.10.2013,
Edicy
"Tere. Kuidas ma saaksin oma Edicy saidil e-poe teha?" – küsimus, mida kuuleme vähemalt kord päevas. Hea uudis on see, et Edicy peal on juba mitmed e-poed. Kui su soovid ei ole väga spetsiifilised saad ka sina kerge vaevaga oma veebipoe Edicy peale ehitada. Näiteks, üks populaarsemaid netikauplusi Edicys on Mileedi lillekuller: Mida e-pood endast kujutab? E-pood on "tavalisest" poest tehnlise lahenduse poolest mõnevõrra keerukam. Peamiselt on e-poe juures tarvis kolme lisavõimalust: toodete näitamine; tellimuste esitamine; tasumise võimaldamine. Kõik see on juba Edicys olemas. Suuremad ja mahukamad e-poed vajavad muidugi mõnevõrra enamat, mida ei Edicy ega teised lihtsad veebiehitajad ei võimalda — laoseisu jälgimist, CRM-ühendust, logistika lahendamist ja integratsiooni raamatupidamisrakendustega. Tõenäoliselt ei otsi sa praegu aga mootorit oma hiiglaslikule miljonikäibega kaubandusketile. Pigem oled sa väikeettevõtte juht, kes soovib oma ärile veebipoega täiendava müügikanali tekitada. Niisiis — vaatame järgnevalt, kuidas seda Edicyga teha saab. 1. Toodete kuvamine Kõige lihtsam võimalus toodete näitamiseks – kui neid ei ole palju – on luua eraldi alamlehed iga toote jaoks. Lisa tootest rääkivaid pilte, galeriisid ja videoid, sisesta tekste, tabeleid ja PDF-faile toote täpsemaks kirjeldamiseks. Too ära ka lingid tootearvustustele või klientide kommentaaridele, tekitamaks su ettevõtte osas usaldust. Kui aga soovid müüa sadu tooteid, oleks sul vaja midagi enamat – uued eespool, enimmüüvad esilehel, sorteerimine värvi, tüübi või hinna alusel. Sel juhul vajad sa tootekataloogi. Ka Edicyl on põhjalik tootekataloogi tööriist edasijõudnud kasutajatele olemas. Kui sul on huvi seda katsetada, siis võta meiega ühendust ja me aitame sul asja käima panna. Teine suurepärane võimalus on Edicy kombineerimine Ecwidiga . Ecwidi epoe-mootor ühendab endas tootekataloogi, hindade halduse, ostukorvi ja makserakenduse. 2. Tellimuse esitamine Enamik inimesi ostab korraga ühe toote. Paari saapad. Pildi. Maja. Mõnikord õnnestub ka müüa mitu toodet korraga. Kaks pilti? Paar saapaid JA maja? Täiesti võimalik. Üksiku toote müümist on Edicys võrdlemisi kerge valmis seada. Lihtsalt lisa iga toote juurde vastav makselink. Kui sa aga soovid võimaldada mitme toote ostmist korraga, tuleks appi võtta ostukorvirakendus – justkui igas supermarketis olevad korvid, kuhu saad hea-parema kokku laduda ning kassas korraga tasuda. Üks suurepärane tasuta tööriist selle jaoks on simpleCart . Kui selle seadistamisega ise hätta jääd, siis küsi meie kasutajatoelt täiendavat abi. Kui sa aga valisid Ecwidi oma e-poe tarvis, siis on sul ostukorv juba olemas. 3. Kauba eest tasumine Tasumist on võimalik lahendada mitmeti – pangaülekande alusel (saadetud arve alusel), pangalinkide vahendusel või PayPali ning krediitkaardi abil. Krediitkaardi maksed PayPali vahendusel (ja ka PayPali wallet ) töötavad Edicyga suurepäraselt ning sa ei vaja täiendavaid teenuseid. Lihtsalt lisa PayPali maksenupp iga toote juurde või kasuta simpleCart'i ning sinu pood ongi valmis. Kui oled mures, et krediitkaart ei ole Eestis piisavalt populaarne, siis Eestis on välja antud üle miljoni krediitkaardi . Ecwid võimaldab küll ka pangalingi kasutamist (meie või nende tehnilise toe abiga). Kui su äri on üle-Euroopaline, siis võivad sind huvitada ka erinevad otselingid maksmiseks. Taas on Ecwid siin asjalik abimees; paljud kohalikud maksemeetodid on seal juba eelseadistatud. Ja veelkord – kui sul peaks oma e-poe seadistamisega tekkima küsimusi, siis võta meiega julgesti ühendust ja paneme sinu e-poe üheskoos toimima. Loe ka lisaks: E-poe ehitamine PayPali abiga Kodulehe funktsionaalsuse tõstmine vidinate toel Ecwidi kasutamisjuhend: kuidas Edicy ja Ecwid omavahel ühildada Ecwidi kujunduse seadistamine ja KKK
E-poe loomine Edicys
07.10.2013,
Edicy
"Tere. Kuidas ma saaksin oma Edicy saidil e-poe teha?" – küsimus, mida kuuleme vähemalt kord päevas. Hea uudis on see, et Edicy peal on juba mitmed e-poed. Kui su soovid ei ole väga spetsiifilised saad ka sina kerge vaevaga oma veebipoe Edicy peale ehitada. Näiteks, üks populaarsemaid netikauplusi Edicys on Mileedi lillekuller: Mida e-pood endast kujutab? E-pood on "tavalisest" poest tehnlise lahenduse poolest mõnevõrra keerukam. Peamiselt on e-poe juures tarvis kolme lisavõimalust: toodete näitamine; tellimuste esitamine; tasumise võimaldamine. Kõik see on juba Edicys olemas. Suuremad ja mahukamad e-poed vajavad muidugi mõnevõrra enamat, mida ei Edicy ega teised lihtsad veebiehitajad ei võimalda — laoseisu jälgimist, CRM-ühendust, logistika lahendamist ja integratsiooni raamatupidamisrakendustega. Tõenäoliselt ei otsi sa praegu aga mootorit oma hiiglaslikule miljonikäibega kaubandusketile. Pigem oled sa väikeettevõtte juht, kes soovib oma ärile veebipoega täiendava müügikanali tekitada. Niisiis — vaatame järgnevalt, kuidas seda Edicyga teha saab. 1. Toodete kuvamine Kõige lihtsam võimalus toodete näitamiseks – kui neid ei ole palju – on luua eraldi alamlehed iga toote jaoks. Lisa tootest rääkivaid pilte, galeriisid ja videoid, sisesta tekste, tabeleid ja PDF-faile toote täpsemaks kirjeldamiseks. Too ära ka lingid tootearvustustele või klientide kommentaaridele, tekitamaks su ettevõtte osas usaldust. Kui aga soovid müüa sadu tooteid, oleks sul vaja midagi enamat – uued eespool, enimmüüvad esilehel, sorteerimine värvi, tüübi või hinna alusel. Sel juhul vajad sa tootekataloogi. Ka Edicyl on põhjalik tootekataloogi tööriist edasijõudnud kasutajatele olemas. Kui sul on huvi seda katsetada, siis võta meiega ühendust ja me aitame sul asja käima panna. Teine suurepärane võimalus on Edicy kombineerimine Ecwidiga . Ecwidi epoe-mootor ühendab endas tootekataloogi, hindade halduse, ostukorvi ja makserakenduse. 2. Tellimuse esitamine Enamik inimesi ostab korraga ühe toote. Paari saapad. Pildi. Maja. Mõnikord õnnestub ka müüa mitu toodet korraga. Kaks pilti? Paar saapaid JA maja? Täiesti võimalik. Üksiku toote müümist on Edicys võrdlemisi kerge valmis seada. Lihtsalt lisa iga toote juurde vastav makselink. Kui sa aga soovid võimaldada mitme toote ostmist korraga, tuleks appi võtta ostukorvirakendus – justkui igas supermarketis olevad korvid, kuhu saad hea-parema kokku laduda ning kassas korraga tasuda. Üks suurepärane tasuta tööriist selle jaoks on simpleCart . Kui selle seadistamisega ise hätta jääd, siis küsi meie kasutajatoelt täiendavat abi. Kui sa aga valisid Ecwidi oma e-poe tarvis, siis on sul ostukorv juba olemas. 3. Kauba eest tasumine Tasumist on võimalik lahendada mitmeti – pangaülekande alusel (saadetud arve alusel), pangalinkide vahendusel või PayPali ning krediitkaardi abil. Krediitkaardi maksed PayPali vahendusel (ja ka PayPali wallet ) töötavad Edicyga suurepäraselt ning sa ei vaja täiendavaid teenuseid. Lihtsalt lisa PayPali maksenupp iga toote juurde või kasuta simpleCart'i ning sinu pood ongi valmis. Kui oled mures, et krediitkaart ei ole Eestis piisavalt populaarne, siis Eestis on välja antud üle miljoni krediitkaardi . Ecwid võimaldab küll ka pangalingi kasutamist (meie või nende tehnilise toe abiga). Kui su äri on üle-Euroopaline, siis võivad sind huvitada ka erinevad otselingid maksmiseks. Taas on Ecwid siin asjalik abimees; paljud kohalikud maksemeetodid on seal juba eelseadistatud. Ja veelkord – kui sul peaks oma e-poe seadistamisega tekkima küsimusi, siis võta meiega julgesti ühendust ja paneme sinu e-poe üheskoos toimima. Loe ka lisaks: E-poe ehitamine PayPali abiga Kodulehe funktsionaalsuse tõstmine vidinate toel Ecwidi kasutamisjuhend: kuidas Edicy ja Ecwid omavahel ühildada Ecwidi kujunduse seadistamine ja KKK
Sildid (täägid) blogipostidel
30.05.2013,
Edicy
Üks enimsoovitud uuendus — blogipostide sildistamine ehk täägimine on nüüd Edicys olemas. Nii saad sa postitusi nüüd süstematiseerida, sarnased uudised ühise nimetaja, sildi alla koondada. Näiteks kui kogud postitusse värskeid disaininäiteid maailmast, siis kasuta silte "disain" ja "inspiratsioon", kui aga kirjutad lemmikdisaineritest siis kasuta silte "disain" ja "inimesed". Kui su saidil on kohandatud kujundus, siis siltide lisamise võimalus ei ole sulle automaatselt kättesaadav. Nimelt puudub meil õigus sinu kujundust ilma konkreetse loata muuta. Seepärast kirjuta meile aadressil support@edicy.com ning avame selle võimaluse sulle kiiresti.
1
2
3
4
5
6
E-maili saatmine
E-mail saadetud
Palun täida kõik väljad
Sinu nimi:
*
Sinu e-mail:
*
Saaja e-mail:
*
Pealkiri:
*
Kirja sisu:
*