Veidi statistikat automüügi maailmast. "Aastal 2003 pidi automüüja kulutama 4000 eek, et müüa maha 1 auto. 2010. aastal tuli ühe auto müügiks tuli kulutada reklaamiraha 16 723 krooni. Aastal 2014 kulutatakse ühe auto müügiks 874 eurot (vanas vääringus 13 675 krooni). Aastal 2003 läks 2/3 automüügi reklaamirahast printmeediasse ja 1% internetti. 2010. aastal sai üle poole rahast tele ja 7% internet. 2014. aastal jaotub reklaamiraha ühtlasemalt: 41% tele, 20% internet ja 25% print," rääkis Veho Eesti turundusjuht Karin Weissbach. Inspiredi juht Meelis Järvela täiendas, et Karini toodud hinnad on meediakanalite letihinnad. "Tänapäeval ma ei tea kedagi, kes ostaks telereklaami vähem kui -80% allahindlusega," ütles Meelis. #wazzap2014
|