Tahangi seekord teiega jagada minu jaoks huvitavamaid ja/või üllatavamaid tulemusi. Siin need on:
- Ainult 14,2% ettevõtetest pidas enda sotsiaalmeedia strateegiat väga efektiivseks;
- Põhiliselt kasutatakse Facebooki, Twitterit, Linkedlni, YouTube-i ja blogisid;
- Peamine põhjus, miks sotsiaalmeediat täna kasutatakse, on brändi loomine;
- 60% vastanutest ütleb, et nende ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat;
- Vaid 15% ettevõtetest, mis sotsiaalmeediat kasutab, mõõdab ka selle efektiivsust. (Milleks siis kõik see vaev?);
- Ainult 50% vastanutest kasutab sotsiaalmeediat enda klientide vajaduste välja selgitamiseks ja nendele reageerimiseks;
- Ainult 28,5% küsitletud ettevõttel on praegu olemas kindel sotsiaalmeedia kasutamise plaan;
Just need viimased kaks punkti panevad mind kõige rohkem imestama. Tuleb välja, et asi on pisut nutune. Klientide vajaduste väljaselgitamine peaks olema ettevõtte jaoks primaarne. Ja kas tõesti ainult 28,5% ettevõtetest on olemas kindel plaan, kuidas sotsiaalmeediat kasutada?
Mis siis muud, kui aastal 2011 teeme paremini.