Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

AamenStuudio - Veel kord sotsiaalmeediast

Lisa oma blogi

SotsiaalmeediaNüüd, kus meil hakkab aasta 2010 läbi saama, on huvitav teada, millised olid selle aasta põhilised trendid sotsiaalmeedia valdkonnas. Nimelt andis SmartBrief, Inc. välja suurepärase aruande The State of Social Media for Business 2010. Olgu veel öeldud, et küsitluses osales 6500 ettevõtte juhti.

Tahangi seekord teiega jagada minu jaoks huvitavamaid ja/või üllatavamaid tulemusi. Siin need on:

  • Ainult 14,2% ettevõtetest pidas enda sotsiaalmeedia strateegiat väga efektiivseks;
  • Põhiliselt kasutatakse Facebooki, Twitterit, Linkedlni, YouTube-i ja blogisid;
  • Peamine põhjus, miks sotsiaalmeediat täna kasutatakse, on brändi loomine;
  • 60% vastanutest ütleb, et nende ettevõtted kasutavad sotsiaalmeediat;
  • Vaid 15% ettevõtetest, mis sotsiaalmeediat kasutab, mõõdab ka selle efektiivsust. (Milleks siis kõik see vaev?);
  • Ainult 50% vastanutest kasutab sotsiaalmeediat enda klientide vajaduste välja selgitamiseks ja nendele reageerimiseks;
  • Ainult 28,5% küsitletud ettevõttel on praegu olemas kindel sotsiaalmeedia kasutamise plaan;

Just need viimased kaks punkti panevad mind kõige rohkem imestama. Tuleb välja, et asi on pisut nutune. Klientide vajaduste väljaselgitamine peaks olema ettevõtte jaoks primaarne. Ja kas tõesti ainult 28,5% ettevõtetest on olemas kindel plaan, kuidas sotsiaalmeediat kasutada?

Mis siis muud, kui aastal 2011 teeme paremini.