Detsembri alguses käis Rando Tartu Biotehnoloogia Pargis internetiturunduse seminaril rääkimas, kuidas eluteaduste (võõrapäraselt biotehnoloogia) ettevõtted leiaksid müügivihjeid läbi veebireklaami võimaluste. Vaidluseks polnud vaid bännerreklaam, vaid ka emailiturundus, LinkedIn’i postitused, kuidas Adwordsis klikihinnale mitte keskenduda ja kas uuesti turundamine on klientidele meelepärane. Praktilisi … Continue reading
Detsembri alguses käis Rando Tartu Biotehnoloogia Pargis internetiturunduse seminaril rääkimas, kuidas eluteaduste (võõrapäraselt biotehnoloogia) ettevõtted leiaksid müügivihjeid läbi veebireklaami võimaluste. Vaidluseks polnud vaid bännerreklaam, vaid ka emailiturundus, LinkedIn’i postitused, kuidas Adwordsis klikihinnale mitte keskenduda ja kas uuesti turundamine on klientidele meelepärane. Praktilisi nippe ja mõtteid internetiturundusega seonduvalt jagasid Icosageni äriarendusjuht Marit Roos ning turundusjuht Hardi Tamm, Asperi turunduse valdkonna eestvedaja Marge Kask, Bioatlase tegevjuht Lauri Koorits, Videoturunduse turundusjuht Reigo Kimmel, meilt Rando Rannus ning Meedium Marketingi asutajaja Fred Koppel. [youtube http://www.youtube.com/watch?v=y3njjSdfHmQ?rel=0] |