Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Värsked reklaamileiud, 31

Lisa oma blogi
Kannatused kannustavad jooksma! Nägu näha, siis loovikutel, kes selle jooksma meelitava reklaami välja mõtlesid, mõte jooksis. Mida valusam on võistlus, seda magusam on võit. Nii et kõik spordiarmastajad, andke aga valu!   Põhja-Koreal on Lõuna-Korea lipp või vastupidi? Prillipood Specsavers on ka varem vormistanud päevauudiseid reklaamiks. Kõige värskema töö inspiratsiooniks on Londoni olümpial toimunud intsident, […]

Kannatused kannustavad jooksma!

Nägu näha, siis loovikutel, kes selle jooksma meelitava reklaami välja mõtlesid, mõte jooksis. Mida valusam on võistlus, seda magusam on võit. Nii et kõik spordiarmastajad, andke aga valu!

 

Põhja-Koreal on Lõuna-Korea lipp või vastupidi?

Prillipood Specsavers on ka varem vormistanud päevauudiseid reklaamiks. Kõige värskema töö inspiratsiooniks on Londoni olümpial toimunud intsident, kus Põhja-Korea jalgpallinaiskond taheti saata väljakule Lõuna-Korea lipu all. Nüüdsest on iga lipuheiskaja vanasõnaks “ära heiska enne Specsaver’it”.

 

Superinimesed

Nagu spordile, nii ka sellele klipile tuleb lihtsalt kaasa elada, seda tunnetada. Empaatiatunnet aitab kasvatada klipi taustalugu, mis on tõeline powertrack.