Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Imagine blog - Värsked reklaamileiud, 2

Lisa oma blogi
Nädal möödas ning taas teie ees pisike väljavõte reklaamimaailmas tehtust-toimuvast. 1. Café Creative - Eksperiment: aeg ja loovus Ungari reklaamiagentuur Café Creative viis läbi omanäolise eksperimendi. Nad jagasid lastele poolelioleva pildi ning palusid selle lõpuni joonistada. Algul anti ülesande täitmiseks aega vaid 10 sekundit, hiljem aga 10 minutit. Vaata videost, mis eksperimendist selgus! 2. Carlton [...]

Nädal möödas ning taas teie ees pisike väljavõte reklaamimaailmas tehtust-toimuvast.


1. Café Creative - Eksperiment: aeg ja loovus
Ungari reklaamiagentuur Café Creative viis läbi omanäolise eksperimendi. Nad jagasid lastele poolelioleva pildi ning palusid selle lõpuni joonistada. Algul anti ülesande täitmiseks aega vaid 10 sekundit, hiljem aga 10 minutit. Vaata videost, mis eksperimendist selgus!


2. Carlton Mid - Veedad liiga palju aega koos naisega?

Koerad ja peremehed pidavat teadupärast ühte nägu minema. Niisamuti abikaasad ja niisama paarid. Kuid - kas sa ikka tahad muutuda oma armsama sarnaseks, kulla mees?! Umbes nii küsib Austraalia õllebränd Carlton Mid. Humoorikas retrohõnguline reklaamisari, mis ilmselt ei pruugi õrnemale soole väga peale minna, kuid seda enam ajab suu muigele meestel.




3. BJØRG - Kolm minutit mõttetust?
Norra ehtebränd BJØRG ärritab pealiskaudseid reklaaminautlejaid imagoklipiga, mis küll rõõmustab nauditava pildi- ja helikeelega, ent ei ekspluateeri nende meelest piisavalt toodet ega edasta ühtegi asjalikku sõnumit. Nad kurjustavad luksusbrändiga, et too röövib kolm minutit nende elust. Pisut enam BJØRG'i hingeeluga kursis olevate kodanike bränditruudus aga kasvab. Nemad teavad, et kõik BJØRG'i ehted on unikaalsed ja kordumatud. Ehk - ühelgi hingelisel siin universumis ei saa ega või olla samasuguseid ehteid nagu sinul!


4. Paavli Kaltsukas - Kaup Inglise Kuningriigist

Viimase pärlina ehib sellenädalast reklaamivalikut kodumaine Paavli Kaltsuka Facebooki-reklaam. Ilmselgelt pooltoores ja kodukootud, kuid see-eest naivistlikult ehe ja lapsemeelselt lõbus! Just nii nagu kaltsukale kohane. Mis sellest, et Inglise Kuningriiki tegelikkuses ei eksisteeri. Lõppkokkuvõttes on ju ikkagi idee ja (inglise) huumor see, mis loeb ja müüb. Sest ega iga suvaline pilt kogu Facebookis 70 like'i või 11 share'i. Like'i ja share'i ka: Paavli Kaltsukas