1. Amour Online – Bimbode räpane bassein Kui räpaseks võib kiskuda bimbode ja basseinipoisi jutuajamine? Mis saab, kui puudub raha pitsapoisile tasumiseks? Millised võimalused on blondiinil kiiruseületustrahvi maksmiseks? Kõikidele neile küsimustele saab vastuse täiskasvanufilmide laenutuse Amour Online teleklippidest, mida iseloomustavad stiilipuhtalt kehv näitlemine ja nauditav peen eneseiroonia.
2. Canadian Film Fest – Märulilembene pangateller Kui elus äksionit napib, tuleb ise seda juurde genereerida. Või siis kinno minna.
3. Cine Las Americas – Veidrad rahvuskombed Youtube’i videosid ei maksa alati puhta tõena võtta, ega nende põhjal näiteks oma arusaami maailma erinevatest kultuuridest kujundada. Ladina-Ameerika filmifestivali reklaamklipid elustavad müüdid, mida Youtube ehk mõnedes peades sünnitanud.
4. Dunkin’ Donuts – Kohvilõhnaline raadioreklaam Erinevalt näiteks nägemis- või kuulmismeelest pole meie haistmismeel suutnud veel välja arenendada mehhanisme, mis meid reklaamiks nimetatava ajupesu eest kaitseks. Lõuna-korealased on seda osavalt ära kasutanud ning loonud imelise doominostrateegia, mis algab bussiraadiost kostuva raadioreklaamiga, jätkub lõhnamasina aroomiannusega ning lõppeb hommikukohvi tellimisega Dunkin’ Donutsis.
5. CEPF – Oksa tõmmanud varblane Hiinast pärinevaid reklaamid torkavad tihti silma laitmatu teostuse poolest. Sama kehtib ka Hiina keskkonnakaitsjate reklaamseeria kohta, mida on suisa lust vaadata. Või oot… päris nii siiski öelda ei saa.