Kuna sotsiaalmeedia maailm on pidevas muutuses, siis tuleb end hoida kursis nende uuendustega, mis võivad mõjutada su brändi edukust. Toome välja mõned muudatused. UUS SIHTGRUPP Facebookis on hetkel katsetusjärgus uus sihtgrupp – veebilehe külastajad, kes on käinud sinu kodulehel kõige enam. Valikus on: Top 5% Top 10% Top 25% See edasiarendus on kindlasti kasulik […] The post Uus kaanepildi suurus Facebookis? appeared first on 7Blaze. Kuna sotsiaalmeedia maailm on pidevas muutuses, siis tuleb end hoida kursis nende uuendustega, mis võivad mõjutada su brändi edukust. Toome välja mõned muudatused.
Facebookis on hetkel katsetusjärgus uus sihtgrupp – veebilehe külastajad, kes on käinud sinu kodulehel kõige enam. Valikus on: See edasiarendus on kindlasti kasulik ettevõtetele, kelle lehte külastatakse väga tihedalt ning on vaja eristada pikaajalisi külastajaid lühiajalistest külastajatest, et oma reklaamisihtgrupi kvaliteeti tõsta. Taolise reklaamisihtgrupi loomiseks peab kindlasti olema paigaldatud lehele Facebook Pixel.
Facebook Messenger saavutas 1 miljard igakuist kasutajat. Tegemist on küll väga suure hulga inimestega, kuid kasvuruumi on samuti piisavalt.
Uus kuum trend Facebook Live on samuti pidevas uuenduses ning nüüdseks on seal võimalik:
Testimisel on uus brändilehe ülesehitus, kus profiilipilt enam ei kata kaanepilti. Kaanepildi laiust vähendati ning hetkel kasutuses olev mõõt on 828 x 315 pikslit. Kuna tegemist on testiga, siis ei maksa ennatlikult veel reageerida sellele uuendusele. Esmapilgul võib uus ülesehitus olla ehmatav, kuid varuda kannatust, sest Facebooki eesmärk on kindlasti muuta kasutajakogemust paremaks.
The post Uus kaanepildi suurus Facebookis? appeared first on 7Blaze. |