UUENENUD ÜLEMISTE KESKUSE MEEDIAPINNAD.
Ülemiste Keskus on juba paar nädalat avatud olnud ja seega on võimalikud reklaampinnad ka MediaComi poolt üle vaadatud. Ülemiste Keskuse näol on tegemist turundajatele olulise (kui mitte kõige olulisema) kaubanduskeskusega. Seda eriti neile, kes soovivad tabada mitte-eestlasest sihtgruppi. Reklaamivõimaluste ülevaatamisel torkas silma nende süsteemsus, lisavõimaluste rohkus kui ka erilahenduste valmidus. Ülemistes ei puudu sellel aastal läbi teiste kaubanduskeskuste tutvustatud ja turundajatele juba tuttavad digiekraanid (portree-formaat), mis võimaldavad reklaamitootjatele oluliselt põnevamate ideede realiseerimist. Erinevalt teistest kaubanduskeskustest pakuvad eksklusiivset reklaamivõimalust maja sisemised peauksed (välja arvatud liikuvad uksed), mida võib tervenisti kujundada üheks suureks terviklikuks reklaampinnaks. Täiesti uudse lahendusena pakub Ülemiste Keskus välja kahe puhkeala (vee- ja kiviala) brändimist, mis võimaldavad lisaks staatilistele reklaamlahendustele (kleebised seintel ja eskalaatorite külgedel) ka LED ekraanide oskuslikku ärakasutamist läbi kahe korruse. Arvestades keskuse külastatavust päevas (u 20 000 külastajat) ja hubaste puhkealade paiknemist kaubanduskoridoride sõlmpunktides, kujunevad aastalõpu jõulutralli ajal nendest aladest kindlasti külastajate meeliskohad. Täpsemalt eelmainitud reklaamivõimalustest ja paljudest teistest Ülemiste Keskuse uutest lahendustest saate teada MediaComi välimeedia spetsialistidelt. Anti Siimer / MediaCom |