Uued brändid – Airbnb, Spotify, Uber ja Netflix – ei kasuta enam traditsioonilist massimeedia reklaami. Nende ärimudel ja tegutsemispõhimõtted on väga erinevad klassikalistest brändidest. Uued brändid tegutsevad digitaalmaailmas, nad on juba sündides olemuselt globaalsed ja neisse on sisse ehitatud sotsiaalne element – teenusega rahulolevad kliendid jagavad oma kogemust sotsiaalmeedias. Loomulikult vajab iga bränd ka tuntust – aga kui tegemist on innovaatilise teenusega, siis saavad nad palju meedia tähelepanu ja seega võib väita, et tuntuse ehitamisel on peamine tööriist PR. – Loe intervjuud Password 2015 esineja, Belgia futuristi ja tehnoloogiavisionääri Rudy de Waele'iga!
Uued teenusbrändid ei vaja enam traditsioonilist turundust www.best-marketing.ee Loe intervjuud Password 2015 esineja, Belgia futuristi ja tehnoloogiavisionääri Rudy de Waele'iga! |