Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Utopia loovjuht Alvar Jaakson kirjutab: "Siim Pütsepp Raketist annab pihta Kauba...

Lisa oma blogi
Utopia loovjuht Alvar Jaakson kirjutab: "Siim Pütsepp Raketist annab pihta Kaubamaja Naiste- ja Lastemaailma reklaamidele. Leiab neist huumorit, peab seda traditsioonidega brändile kohatuks ning ennustab kampaaniale äriliselt kesist tulemust. Pütsepa jutt on nii mööda, et vajab selgitust."


Alvar Jaakson: tõsine ei tähenda tõhusat
www.best-marketing.ee
Töötavat reklaami saab teha mitut moodi, osad agentuurid on osavamad loovas reklaamis, teised valdavad paremini tummist ja säratut stiili. Kindlasti ei ole aga nüri tõsidus garantii heale tulemusele.