Kõikidest maailma reklaamiplokkidest oodatuim on igal aastal ameerika jalgpalli liiga NFLi finaali Super Bowli ajal näidatav. Nimekad brändid toodavad oma reklaamklippe spetsiaalselt Super Bowli tarbeks ja teatud kontingent ootab neid meistriteoseid vaat et rohkemgi kui Ameerika Ühendriikide populaarsemat spordivõistlust ennast.. Ainuüksi USAs jälgib Super Bowli hinnanguliselt 110 miljonit silmapaari (eile öösel peetud Super Bowli ametlikke vaatajanumbreid pole veel avalikustatud), erinevate interntistreamide vahendusel lisandub veel vähemalt sama palju. Telekanalid (sel aastal NBC) oskavad Super Bowli hullust fantastiliselt ära kasutada. Super Bowli ajal pääses eetrisse 40 pooleminutilist reklaamklippi ning viimane eetriaeg müüdi maha juba nädal enne üritust. Kogu selle loo juures poleks... View Article
|