TV3, mis kuulub meediagruppi Modern Times Group (MTG), ostis 100% internetireklaami ettevõttest SmartAD. SmartAD on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis arendab unikaalset internetireklaami tehnoloogiat ning pakub sihitud reklaami lahendusi internetis kõigis kolmes Balti riigis suurimatele reklaamijatele ning meediaagentuuridele. 2014. … Continue reading
TV3, mis kuulub meediagruppi Modern Times Group (MTG), ostis 100% internetireklaami ettevõttest SmartAD. SmartAD on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis arendab unikaalset internetireklaami tehnoloogiat ning pakub sihitud reklaami lahendusi internetis kõigis kolmes Balti riigis suurimatele reklaamijatele ning meediaagentuuridele. 2014. aastal oli ettevõte käive ligi 1M EUR ning hetkel töötab seal 12 inimest. TV3 tegevjuht Priit Leito ütles, et SmartAD’i omandamine on üks osa TV3 ja MTG laiemast strateegiast ning esimene samm sisenemisel internetireklaami turule. “SmartAD on üks innovatsiooniliidreid internetireklaamiturul. Me plaanime maksimaalselt osa saada innovatsioonist ning pakkuda uusi meediaüleseid reklaamlahendusi oma klientidele. Ettevõtte juhtkond on teinud head tööd ehitades üles toimiva organisatsiooni jäädes juhtima firmat ka peale ühinemise läbiviimist.” SmartAD’i kaasasutaja ning tegevjuht Rando Rannus lisas omalt poolt: “Me näeme mitmeid sünergiad TV3 ja SmartAD’i vahel. Me usume, et suudame tuua uusi lahendusi turule, mis aitavad klientidel veelgi efektiivsemalt oma turundustegevusi ellu viia.” Ostu üksikasjad, sealhulgas tehingu hind, ei kuulu avalikustamisele. |