Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

BalticMediaNews - TV3 juht Priit Leito: 2014 tuleb hea reklaamiaasta

Lisa oma blogi
Milliseid muutusi näed telemaastikul 2014. aastal? Reklaamiturul jätkub elektroonilise meedia võidukäik. Arvan, et televisoonil on reklaamimaastikul tugev positsioon. Meedia tarbimine on fragmenteerunud, selles olukorras on televisioon jäänud ainsaks tõeliseks masskanaliks. Pole teist kanalit, mis jõuaks 300 000 inimeseni, nagu seda … Jätka lugemist

Milliseid muutusi näed telemaastikul 2014. aastal?

Reklaamiturul jätkub elektroonilise meedia võidukäik. Arvan, et televisoonil on reklaamimaastikul tugev positsioon. Meedia tarbimine on fragmenteerunud, selles olukorras on televisioon jäänud ainsaks tõeliseks masskanaliks. Pole teist kanalit, mis jõuaks 300 000 inimeseni, nagu seda tegi TV3 “Su nägu kõlab tuttavalt” finaali ajal. Ilma televisioonita on raske teha suuri kampaaniaid. Lisaks arvan, et videoreklaam levib üha jõulisemalt ka interneti vahendusel.

Hando Sinisalu

Best Marketing International

loe artiklit siit:

http://www.best-marketing.ee/article/2014/1/7/tv3-juht-priit-leito-2014-tuleb-hea-reklaamiaasta