Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Clickit - Tulekul on AdWordsi eeskirjamuudatused, mis aitavad paremini kaitsta inimeste isiku- ja...

Lisa oma blogi

AdWords peaks olema turvaline, õiglane ja usaldusväärne turg nii reklaamijatele kui ka inimestele, kes reklaamidel klikivad. Seetõttu keskendutakse paljudes AdWordsi eeskirjades läbipaistvusele ja kasutajate turvalisusele.

17. mail lisame praegustele AdWordsi eeskirjadele kolm nõuet, mis hõlmavad isikuandmete avalikustamist ja kasutamist. Need nõuded kehtivad kõikide riikide, sh Eesti jaoks!

Kui teie saidil palutakse kasutajatel sisestada makse-, arveldus- või isikuandmeid, vaadake uued nõuded kindlasti üle ja tehke vajalikud muudatused, et vältida oma reklaamide peatamist:

1. Selge ja arusaadav märge andmete kasutamise kohta enne, kui külastajad oma isikuandmed ära saadavad
Meie praeguste eeskirjade kohaselt peavad reklaamijad selgelt kirjeldama, kuidas nende kogutud isikuandmeid kasutatakse. Peagi lisandub ka nõue, et kirjeldus peab olema kergesti juurdepääsetav enne, kui saidi külastajad oma andmed ära saadavad. Seega enne kui kasutajad oma andmed sisestavad, peab olema selge, kuidas neid andmeid edaspidi kasutatakse.

2. Võimalus suhtlusest loobuda
Isikuandmete kasutamise kirjelduses peate lisaks välja tooma ka selle, kuidas inimesed saavad tulevastest e-kirjadest, telefonikõnedest ja muust otsesuhtlusest loobuda.

3. SSL-ühenduse nõue makse- ning teatud arveldus- ja isikuandmete kogumisel 

Paljud veebisaidid kasutavad SSL-ühendusi, et krüpteerida tundlikku teavet, mis liigub teie brauseri ja nende serveri vahel. Kasutajate turvalisuse tagamiseks peavad AdWordsi eeskirjade kohaselt kõik reklaamijad makse- ning teatud arveldus- ja isikuandmete (nt pangakontode numbrid ja isikukoodid) kogumisel kasutama SSL-i.

Täpsemat teavet leiate siit:



Kõik AdWordsi eeskirjamuudatused leiate AdWordsi eeskirjamuudatuste logist.

Allikas: Google AdWords Eesti