Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

WSI - Tõnu Väät (Ajakirjade Liidu juhataja) kommenteerib värsket Emor-i meediareklaami...

Lisa oma blogi
Tõnu Väät (Ajakirjade Liidu juhataja) kommenteerib värsket Emor-i meediareklaamituru uuringut : "Samas, käibeosakaalu suhtes on ajalehtede turuosa „pirukast“ jätkuvalt üks suurimaid – 22%. Tele saab 31%, Internet 19%, väli- ja raadio 10% ning lõpuks ajakirjad 7%."
Endiselt on õhus küsimus, palju reklaamiraha läheb Google ja Facebook-i kontole. Kui see arvesse võtta, mis oleks meediakanalite järjestus siis?
http://hubs.ly/y0xZHY0


Eesti meediareklaami turg ja kus on selles ajakirjad
arileht.delfi.ee
Ajakirjadesse tasub reklaami paigutada, sest erinevalt teistest meediatüüpidest tekitab reklaam ajakirjades kõige vähem vastumeelsust – suur osa lugejatest suhtub sellesse pigem kui lisaväärtusesse ning reklaam on suunatud otse sihtgrupile, kirjutab Ajakirjade Liidu juhataja Tõnu Väät.