Tõnu Väät (Ajakirjade Liidu juhataja) kommenteerib värsket Emor-i meediareklaamituru uuringut : "Samas, käibeosakaalu suhtes on ajalehtede turuosa „pirukast“ jätkuvalt üks suurimaid – 22%. Tele saab 31%, Internet 19%, väli- ja raadio 10% ning lõpuks ajakirjad 7%."
Endiselt on õhus küsimus, palju reklaamiraha läheb Google ja Facebook-i kontole. Kui see arvesse võtta, mis oleks meediakanalite järjestus siis? http://hubs.ly/y0xZHY0 Eesti meediareklaami turg ja kus on selles ajakirjad arileht.delfi.ee Ajakirjadesse tasub reklaami paigutada, sest erinevalt teistest meediatüüpidest tekitab reklaam ajakirjades kõige vähem vastumeelsust – suur osa lugejatest suhtub sellesse pigem kui lisaväärtusesse ning reklaam on suunatud otse sihtgrupile, kirjutab Ajakirjade Liidu juhataja Tõnu Väät. |