Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - Tõenäoliselt on mitmetel reklaami- ja turundusvaldkonna inimestel meeles, et per...

Lisa oma blogi
Tõenäoliselt on mitmetel reklaami- ja turundusvaldkonna inimestel meeles, et perioodil august 2010 kuni veebruar 2011 koordineeris MediaCom eurole üleminekuga seotud teavituskampaaniat.

Kogu projekt koosnes kolmest etapist – Ausa Hinna kampaania, üldine teavituskampaania ja euro turvaelementide tutvustamise kampaania. Need olid 7 kuud, mille jooksul kogu meeskond sai end proovile panna kui kommunikatsiooniplaneerijad, mitte lihtsalt kui üksiku ja selgelt fikseeritud meediakampaania teostajad.

Nüüd, mil Lätil seisab samuti ees eurole ülemineku protsess, on meil hea meel tõdeda, et Läti MediaCom otsustas jätkata sama traditsiooni! Palju õnne, kallid kolleegid, euroteavituskampaania võidu puhul!


Meie meenutus Eesti euroteavituskampaaniast:

Oskus näha nö „suurt pilti“ ja mõelda meedias strateegilisel tasandil, samuti tugev meeskonnatöö erinevate ettevõtte spetsialistide vahel aitas saavutada seda, et väga mitmetest sõnumitest koosnev ja väga erinevatele segmentidele mõeldud kommunikatsioon moodustas tervikliku ja loogiliselt areneva teavituskampaania. TNS Emori andmetel oli euro teavituse märkamise protsent 95-97% kõigis rahvuse, vanuse, sissetuleku või elukoha alusel moodustatud sihtgruppides, ehk eurosõnumid jõudsid hästi kõikide sihtrühmadeni.

Tavapäraselt ei jõua erinevad teavituskampaaniad Eestis võrdselt hästi eestlasteni ja mitte-eestlasteni, linna- ja maaelanikeni. Loodame, et meie kolleegidel Lätist õnnestub eurokampaania läbiviimine sama edukalt!