Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Best Marketing - Tele 2 Eesti juhatuse liige Kristjan Seema rääkis digitaalturunduse konverentsil...

Lisa oma blogi
Tele 2 Eesti juhatuse liige Kristjan Seema rääkis digitaalturunduse konverentsil Best Internet 2014, et pool Tele2 online meedia eelarvest läheb Facebooki ja Google'isse. Samas TNS Emor Facebooki ja Google’it ei mõõda.


Eesti internetireklaamis liigub poole rohkem raha kui Emor mõõdab
www.best-marketing.ee
Kokkuvõte Best Internet 2014 vestlusringist, kus osalesid Idea Group’i juht ja partner Mark Eikner, Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar, Tele 2 Eesti juhatuse liige Kristjan Seema ja TNS Emori Balti regiooni juht Margo Veskimägi. Vestlusringi juhtis Hando Sinisalu Best Marketingist.