Teisipäeval oli teaduskeskuse AHHAA Tallinna filiaalis koos suur osa Eesti ettevõtete koorekihist. Tegime üheskoos meie meediaspetsialistidega tiiru peale Eesti meediaturu hetkeseisule ja otsisime uut tasakaalu-punkti. Tõdesime, et hea asja sünniks peab olema tugev nii idee kui teostus. Ja me ise peame olema ka tasakaalus, sisemiselt. Päeva lõpetuseks said kõik külalised kingituseks eksklusiivse, käsitööna valminud helkuri moodi vidina, millega end pimedal ajal nähtavaks teha. Helkuri autor on Romi Hasa ja MediaCom läheb ajalooannaalidesse kui esimene klient! Loodame, et saime anda tuult tiibadesse ühele heale ideele. Huvilised saavad helkuri kohta lisainfot: www.helks.com
MediaComi Meediapäev november 2012 Teisipäeval oli teaduskeskuse AHHAA Tallinna filiaalis koos suur osa Eesti ettevõtete koorekihist. Tegime üheskoos meie meediaspetsialistidega tiiru peale Eesti meediaturu hetkeseisule ja otsisime uut tasakaalu-punkti. Tõdesime, et hea asja sünniks peab olema tugev nii idee kui teostus. Ja me ise peame olema ka tasakaalus, sisemiselt. Päeva lõpetuseks said kõik külalised kingituseks eksklusiivse, käsitööna valminud helkuri moodi vidina, millega end pimedal ajal nähtavaks teha. Helkuri autor on Romi Hasa ja MediaCom läheb ajalooannaalidesse kui esimene klient! Loodame, et saime anda tuult tiibadesse ühele heale ideele. Huvilised saavad helkuri kohta lisainfot: www.helks.com |