Reklaam.ee
otsi ava laiendatud otsing

Mediacom - TÄNAVAREKLAAM MUUTUB INTERAKTIIVSEMAKS Inforuum on suurte muutuste keskel ning...

Lisa oma blogi
TÄNAVAREKLAAM MUUTUB INTERAKTIIVSEMAKS

Inforuum on suurte muutuste keskel ning meediaettevõttena peame me sellele pidevalt mõtlema.

ClearChannel on loonud esimesena Eestis reklaamiklientidele võimaluse tavaline tänavareklaami plakat muuta lõpptarbijaga suhtlemisel interaktiivseks. „Connect“ on rahvusvaheline välimeedia lisaväärtuslahendus, mis on täna Clear Channeli kontsernis kasutusel 23 riigis ning neljapäeval 16.oktoobril tutvustati seda ametlikult ka Eestis.

Nüüd saab ilma suure pingutuseta tarbijale pakkuda erinevaid interaktiivseid lisaväärtusi reklaamitava toote või teenuse kohta - vaadata videot, registreeruda kliendiks, võita allahindluskuponge, sooritada oste, registreeruda sündmusele, lugeda teenuse või toote kohta lähemalt ...kõike seda ja paljut muud saab kliendile pakkuda otse tänaval reklaampinna juures!

„Connect“ pakub võimalust täiendavat sisu tarbida nii NFC (Near Field Communication) lahenduse kui ka QR koodi vahendusel. Uudsem NFC lahendus toimib sellisena, et uuematele nutitelefonidele on juba sisse ehitatud spetsiaalne kiip, mille kaudu on võimalik raadiosageduslikus lähiväljas teostada kontaktivaba autentimist ning see ei vaja mingit täiendavat allalaetavat aplikatsiooni. QR koodi puhul peab eelnevalt olema telefoni laetud vastav rakendus ning kood skanneeritakse telefoni kaamera abil. Nii NFC kui QR kood avavad tarbija nutiseadmes konkreetse URLi põhise ressursi.

Reklaamijatele annab „Connect“ detailset statistikat, kui palju, mis aegadel ja millises asukohas olevat reklaami tarbijad on skanneerinud.

Vaata „Connect“ lahenduse tutvustusvideot: http://bit.ly/1ziJbo6
___________________________

NFC kohta loe lähemalt www.digitark.ee